V
vierailija
Vieras
Ystävällinen huomautus vain.Hyi mikä pervo olet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ystävällinen huomautus vain.Hyi mikä pervo olet.
Mutta kekä, äskön ja pehva ei kuulosta? Ok.Ei ole siitä, vaan ite oon ihan kuullut käytettävän tossa toisessakin merkityksessä. Plus kuulostaakin juntilta minusta.
Niin kekä nyt noin sanoisi, selvä juntti saisi mennä poies täältä nytten.Ei ole siitä, vaan ite oon ihan kuullut käytettävän tossa toisessakin merkityksessä. Plus kuulostaakin juntilta minusta.
Lanttuloota on parempaa. Mut parasta kaikista joululaatikoista on ehdottomasti imelletty perunalaatikko.Porkkanaloora on parempaa kuin lanttuloora. Käynkin ostamassa Hakaniemen hallista. Kerran ostin sieltä ihan parasta ikinä, mutta loppui kesken
Hyi hitto, junttien ruokaa laatikot.Lanttuloota on parempaa. Mut parasta kaikista joululaatikoista on ehdottomasti imelletty perunalaatikko.
No ei.Mutta kekä, äskön ja pehva ei kuulosta? Ok.
Kunnon junttikieltä.Mutta kekä, äskön ja pehva ei kuulosta? Ok.
Koko Suomi täynnä juntteja. Sinä ainut hienostoälykkö.Hyi hitto, junttien ruokaa laatikot.
Mutta kekä, äskön ja pehva ei kuulosta? Ok.
No ei ollut minun kirjoitus sitten kyllä.Koko Suomi täynnä juntteja. Sinä ainut hienostoälykkö.
Ihan normi puhekieltä on, ilman kaksoismerkityksiä.Kunnon junttikieltä.
Sinä et olekaan älykkö.No ei ollut minun kirjoitus sitten kyllä.
Mutta niin kiire ei ole, etteikö ehtis lähettää viestiä tänneVttu. Nukuin pommiin ja myöhästynntöistä!!!!
Etpäs ole vaan minä, pöhelö.Minä olen kaikista älykkäin ja huumorintajuisin täällä, juntit.
No näinhän se menee ja nää loisijat vaan hokee päässään, ”kun mummo haluaa”. Sairasta.Mummo vetelee viimesillä voimillaan puurot, joululaatikot ja tähtitortut, piparit ... Ja ajattelee mielessään et vittu mitä paskaa.
Sinä et edes osaisi tehdä yhtä ainutta laatikkoa tai muutakaan, juntti.Hyi hitto, junttien ruokaa laatikot.
Onhan niissä toisin kuin sun juustomakkarassa.Laatikot on ihan ok lämmittävää talviruokaa lisäkkeeksi, mutta mitään elävää entsyymiä niissä ei sen kuumennuskäsittelyn jälkeen kyllä ole