K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneks ite saa syödä mitä haluaa, eikä perse leviä, kuten tollasilla huonogeenisillä.
Minä, Ritva, oon iso ja lihava, oikea nainen! Kilot kannan itse, syön mitä tykkään ja nautin elämästä! Kyllä naisella pitää olla muotoja ja lihaa luiden ympärillä, ei miehet ole koskaan tykänneet laihoista, rinnattomista naisista, sen sanon. Isot rinnat pitää olla ja kunnon perse! Minä syön joka päivä jälkiruuaksi tai kahvin kanssa jotain makeaa ja juon roseeviiniä iltaisin.

Minä, Ritva, oon iso ja lihava, oikea nainen! Kilot kannan itse, syön mitä tykkään ja nautin elämästä! Kyllä naisella pitää olla muotoja ja lihaa luiden ympärillä, ei miehet ole koskaan tykänneet laihoista, rinnattomista naisista, sen sanon. Isot rinnat pitää olla ja kunnon perse! Minä syön joka päivä jälkiruuaksi tai kahvin kanssa jotain makeaa ja juon roseeviiniä iltaisin.
Roseviini on pahaa, punaista tai valkoista sen olla pitää.

Ei se missään kuvauksissa ole vaan Ikonassa, asiakkaana. Mainospostaus siis, vaikka ei välttämättä maksettu. Todennäköisesti tuo ei edes ole juuri tällä siunaamalla kuvattu kun missään ei näy ketään muuta asiakasta.

No tokkopa tuo D:n stoorikaan juuri on kuvattu. Hänellä kuitenkin jo huomenna keikka Sarajevossa. Nuoripari ollut hiljaksiin monta päivää tässä välissä toisiinsa keskittyen.

Ja nyt voi Bojan taas laittaa Tuu mun luo -sormuksen sormeen ja alkaa suoltamaan Jere Jere Jere -haastatteluja 🥰
Kyllä se Dzejla on ihan täysillä mukana tarinassa. Influ ymmärtää markkinoinnin päälle. Nyt täytyy hetki vielä paneutua Bojanin työasioihin. Kunhan saadaan noi Bojanin ja Jeren yhteiset kuviot pakettiin, niin sitten aletaan tykittämään parisuhdekontenttia ja myydään medialle ensin kihlajaiset, sitten häät, lapset, yhteisen kodin sisustukset ja perhe-elämä. Bojankin käärii Dzejlan siivellä vielä isot rahat.

Uusimmat

Yhteistyössä