K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millaisella ruokavaliolla ois paras ja tehokkain tapa pudottaa painoa? Huomioiden et liikuntapuoli on vähäistä, lähinnä kävelyä.
Ihan tavallinen sekaruoka, paljon kasviksia, lautasmalli, en voi ainakaan omalla kohdallani suositella minkäänlaista ketoilua tai äkillisiä salaattikuureja, kun lähtenyt jo kaksi kertaa kuukautiset poies. Ja ton toisen jälkeen tuli myös sellainen ihme nälkäolo sen lopettamisen jälkeenkin pariksi viikoksi. Toki varmaan riippuu ihmisestä, painosta ja iästäkin nämä asiat.

Hölmöä se peruskansanedustajien toiminta silti. Someen koko maailmalle tollanen silmien venyttely. Olisihan ne voineet vaan sanallisesti tuoda esiin että ovat sen missin puolella.
Juuri näin, sanallisesti olisivat voineet osoittaa ymmärrystä missille. Tittelin menettäminen oli kova ratkaisu ja olisi ollut parempi, mikäli tilanne olisi hoidettu nopeasti ja paremmin, jolloin ehkä ei tällaista olisi tarvittu. Missin kuva oli monelle aasialaiselle kuitenkin loukkaava ja se oli kyllä näiden poliitikkojen tiedossa, että tuollainen kuva loukkaa, kun omansa julkaisivat. Suomen talous tai työllisyystilanne ei parane loukkaamalla suuria markkina-alueita. Luulisi päättävässä asemassa olevilla ihmisillä olevan parempi arviointikyky.

Ihan tavallinen sekaruoka, paljon kasviksia, lautasmalli, en voi ainakaan omalla kohdallani suositella minkäänlaista ketoilua tai äkillisiä salaattikuureja, kun lähtenyt jo kaksi kertaa kuukautiset poies. Ja ton toisen jälkeen tuli myös sellainen ihme nälkäolo sen lopettamisen jälkeenkin pariksi viikoksi. Toki varmaan riippuu ihmisestä, painosta ja iästäkin nämä asiat.
Syön paljon kasviksia aina ja aika peruskotiruokaa, mut luultavasti pitää jättää kaikki herkut pois kokonaan. Syön viikoittain yleensä jotain "hyvää", siis pe-la on karkkia, pullaa tai suolapähkinöitä, mut en syö mitään mättömääriä, mut kuitenkin syön. Ehkä ne kaikki vaan on liikaa, kun en juurikaan liiku.

Syön paljon kasviksia aina ja aika peruskotiruokaa, mut luultavasti pitää jättää kaikki herkut pois kokonaan. Syön viikoittain yleensä jotain "hyvää", siis pe-la on karkkia, pullaa tai suolapähkinöitä, mut en syö mitään mättömääriä, mut kuitenkin syön. Ehkä ne kaikki vaan on liikaa, kun en juurikaan liiku.
Itse olen jättänyt kaikki herkut juurikin poies, jouluna sallin pienen poikkeuksen varmaan, pähkinöitä syön välillä, mutta siinäkään en joka päivä ja vain hiukan kerrallansa.

Se oli pelleilyä kameralla ja tilanteessa oli myös Jure, tahvo. Toi tyttisnäkeminen taitaa taas olla keksitty juttu, ainakin jos lähde on joku X.
Damon antoi pitkän pusun Krisin poskelle. Todella kaikki on pelkkää filmausta. Mitään tyttöystävää ei ole näkynyt missään. Trolli trollailee vanhoilla kulahtaneilla jutuilla. Sitä harmittaa Jeren ja Bojanin kukoistava lovestory.

Itse olen jättänyt kaikki herkut juurikin poies, jouluna sallin pienen poikkeuksen varmaan, pähkinöitä syön välillä, mutta siinäkään en joka päivä ja vain hiukan kerrallansa.
Tähän voisin vielä lisätä, mikä unohtu, että en syö mitään vaaleaa viljaa eli vain ruisleipää, täysjyvämakarooni tumma, nuudelissa täysjyvä, kaurapuuro. Viime tammikuusta olen -9kg kevyempi nytten.

Uusimmat

Yhteistyössä