V
vierailija
Vieras
Tän oot keksinyt ihan omasta päästäs.
Se on faktaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tän oot keksinyt ihan omasta päästäs.
Joopa joo, B on Ikona kuvauksissa, toi on vaan rekvisiittaa lasi.
Ei se missään kuvauksissa ole vaan Ikonassa, asiakkaana. Mainospostaus siis, vaikka ei välttämättä maksettu. Todennäköisesti tuo ei edes ole juuri tällä siunaamalla kuvattu kun missään ei näy ketään muuta asiakasta.Joopa joo, B on Ikona kuvauksissa, toi on vaan rekvisiittaa lasi.
Minä, Ritva, oon iso ja lihava, oikea nainen! Kilot kannan itse, syön mitä tykkään ja nautin elämästä! Kyllä naisella pitää olla muotoja ja lihaa luiden ympärillä, ei miehet ole koskaan tykänneet laihoista, rinnattomista naisista, sen sanon. Isot rinnat pitää olla ja kunnon perse! Minä syön joka päivä jälkiruuaksi tai kahvin kanssa jotain makeaa ja juon roseeviiniä iltaisin.Onneks ite saa syödä mitä haluaa, eikä perse leviä, kuten tollasilla huonogeenisillä.
Ei tuu vielä. Bojanin pitää vielä tehdä niitä looooove-postauksia Jeren kanssa, että saa biisiä ja karnevaalia promottua.Jokohan kohta tulee yhteiskuva, DB
Roseviini on pahaa, punaista tai valkoista sen olla pitää.Minä, Ritva, oon iso ja lihava, oikea nainen! Kilot kannan itse, syön mitä tykkään ja nautin elämästä! Kyllä naisella pitää olla muotoja ja lihaa luiden ympärillä, ei miehet ole koskaan tykänneet laihoista, rinnattomista naisista, sen sanon. Isot rinnat pitää olla ja kunnon perse! Minä syön joka päivä jälkiruuaksi tai kahvin kanssa jotain makeaa ja juon roseeviiniä iltaisin.
Ne vasta pahoja onkin.Roseviini on pahaa, punaista tai valkoista sen olla pitää.
Ei se missään kuvauksissa ole vaan Ikonassa, asiakkaana. Mainospostaus siis, vaikka ei välttämättä maksettu. Todennäköisesti tuo ei edes ole juuri tällä siunaamalla kuvattu kun missään ei näy ketään muuta asiakasta.
Ja nyt voi Bojan taas laittaa Tuu mun luo -sormuksen sormeen ja alkaa suoltamaan Jere Jere Jere -haastattelujaNo tokkopa tuo D:n stoorikaan juuri on kuvattu. Hänellä kuitenkin jo huomenna keikka Sarajevossa. Nuoripari ollut hiljaksiin monta päivää tässä välissä toisiinsa keskittyen.
Eipä ole mitään todisteita siitä.No tokkopa tuo D:n stoorikaan juuri on kuvattu. Hänellä kuitenkin jo huomenna keikka Sarajevossa. Nuoripari ollut hiljaksiin monta päivää tässä välissä toisiinsa keskittyen.
Joo sillä on tosi ohut ja mitätön tukka itsellä. Just oli sen siskon vlogissa pätkä missä Ramovicin naiset kokeili hiuslisäkkeitä. Pakkohan se on kun oma tukka on tommonen liru.Onpa kolhon ja kovan näköinen meikittä ja hiukset tiukasti kiinni.
Onpa kolhon ja kovan näköinen meikittä ja hiukset tiukasti kiinni.
Ottaako nuoren parin lemmenloma noin paljon pattiin että piti heti alkaa haukkumaan, säälittävä olet.
Me muut osataan olla onnellisia heidän ihanasta suhteesta![]()
Miksi? Ethän sä kumpaakaan tunne? Miten niiden sängyssä möyriminen sun onnellisuutta lisää?Ottaako nuoren parin lemmenloma noin paljon pattiin että piti heti alkaa haukkumaan, säälittävä olet.
Me muut osataan olla onnellisia heidän ihanasta suhteesta![]()
Kyllä se Dzejla on ihan täysillä mukana tarinassa. Influ ymmärtää markkinoinnin päälle. Nyt täytyy hetki vielä paneutua Bojanin työasioihin. Kunhan saadaan noi Bojanin ja Jeren yhteiset kuviot pakettiin, niin sitten aletaan tykittämään parisuhdekontenttia ja myydään medialle ensin kihlajaiset, sitten häät, lapset, yhteisen kodin sisustukset ja perhe-elämä. Bojankin käärii Dzejlan siivellä vielä isot rahat.Ja nyt voi Bojan taas laittaa Tuu mun luo -sormuksen sormeen ja alkaa suoltamaan Jere Jere Jere -haastatteluja![]()
Miksi? Ethän sä kumpaakaan tunne? Miten niiden sängyssä möyriminen sun onnellisuutta lisää?
"Teidän tossareiden"? Kelle sä olit vastaamassa?Samalla tavalla varmaan kuin teidän tossareiden onnellisuutta lisää kuvitella prisma-anaaleista
"Teidän tossareiden"? Kelle sä olit vastaamassa?