V
vierailija
Vieras
Yksinkertaisten kerho puolin ja toisin koolla.Itse Teemu Keskisarja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yksinkertaisten kerho puolin ja toisin koolla.Itse Teemu Keskisarja?
Siellähän te just kokoustitte.Yksinkertaisten kerho puolin ja toisin koolla.
En minä tossa öyhöttänyt teidän keskustelussa.Siellähän te just kokoustitte.
En minä tossa öyhöttänyt teidän keskustelussa.
En ole mies edes, vajakki.Hei Tahvo, lähdetäänkö harrastamaan kiihkeää pappaseksiä yhdessä?
En ole mies edes, vajakki.
Noh noh. Daddy-Tauno tulee ja laittaa kuriin tollasen pikku brat-Tahvon. Pappa-bdsm rules.
Täältäkö löytyy panoseuraa? M58
Heitäpä todisteet Bojanin siellä olosta.Eiköhän ne molemmat olleet siellä hotellissa alkuviikon.
Minkälainen vartalo?No mitä luulet pöljä.
Senkun tartut K fani ennustaja kiinni.Nyt ois ennustaja miestä tarjolla.
Marko on kyllä koko ajan postaillut aivan muualta eikä sitä tarvis salailla, jos ois Markon tai jonkun muun ystävän kanssa lomailemassa.Ei tietenkään ole, Dzejla on voinut olla vaikka Markon tai jonkun ystävän kanssa ja eikös D:llä ollut se Sarajevon keikka, oliko tänään jo peräti toi.
Ei ole mitään salailua, toinen juoma voi olla myös rekvisiittaa.Marko on kyllä koko ajan postaillut aivan muualta eikä sitä tarvis salailla, jos ois Markon tai jonkun muun ystävän kanssa lomailemassa.
Kenen kädet hellästi hivelevät Dzeikun hiuksia? Altaassa kahdet jalat?Heitäpä todisteet Bojanin siellä olosta.
Minkälainen vartalo?
Ei ne edes ole yhdessä, taukki. Bojan ja Dzejla siis.Ei tuu vielä. Bojanin pitää vielä tehdä niitä looooove-postauksia Jeren kanssa, että saa biisiä ja karnevaalia promottua.