V
vierailija
Vieras
Ennustaja on vati.Onks se Ennustaja sama kuin se Oraakkeli vai mistä se on saanut alkunsa? Onks se eri kuin Unennäkijäbojeristi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ennustaja on vati.Onks se Ennustaja sama kuin se Oraakkeli vai mistä se on saanut alkunsa? Onks se eri kuin Unennäkijäbojeristi?
Oraakkeli on eri henkilö, ei kovin aktiivinen. Ennustaja taas on täällä joka päivä äyskimässä muille.Onks se Ennustaja sama kuin se Oraakkeli vai mistä se on saanut alkunsa? Onks se eri kuin Unennäkijäbojeristi?
Joo ja unista raportoiva on muffinssi.Ennustaja on vati.
Minä oon tainnut puhua vaan siitä käärmeunesta, mutta sekin tais olla vauvalla kyllä.Mikä ihmeen unen näkijä? Minkälaisen unen? Ei tietääkseni ole mitään ennustajaa, tota haukkumistahan huudellaan vähän kaikille täällä.
No eihän ole, jos on se Liedon tyyppi niin aika harvoin taitaa käydä.Oraakkeli on eri henkilö, ei kovin aktiivinen. Ennustaja taas on täällä joka päivä äyskimässä muille.
Tiedät itsekin ettei siitä ole kyse.No eihän ole, jos on se Liedon tyyppi niin aika harvoin taitaa käydä.
Ei hän kirjoittele niitä tänne, tahvo.Joo ja unista raportoiva on muffinssi.
On kyllä, minä en pidä tollaisesta huutelusta ainakaan itseäni kohtaan t. kekäöljytossariTiedät itsekin ettei siitä ole kyse.
Minkäs teet kun olet ennustajavatiOn kyllä, minä en pidä tollaisesta huutelusta ainakaan itseäni kohtaan t. kekäöljytossari
Plus muutenkin näyttäisi sit olevan eri tyyppi, jos kerta yleisesti äyskii.On kyllä, minä en pidä tollaisesta huutelusta ainakaan itseäni kohtaan t. kekäöljytossari
Ei ole tollaisia nimimerkkejä minulla.Minkäs teet kun olet ennustajavati![]()
Höpö höpöEi ole tollaisia nimimerkkejä minulla.
Luuli ennustaneensa rypsiöljypitoisuuden camelinaöljyssä.MItä öljytossari muka on koskaan ennustanut? Sen aika menee tuoteselosteissa
No eikä mene, sehän oli nettisivun tulkintavirhe. Mutta toi nimitys on kyllä outo, en ota nokkiini, koska sitä huudellaan täällä aika monelle muullekin. Eli eivät tunnista peetäkään kekä ees milloinkin kirjoittelee.MItä öljytossari muka on koskaan ennustanut? Sen aika menee tuoteselosteissa
En ole puhunut mitään sellaista. Et taida olla ihan terve päästäs.Luuli ennustaneensa rypsiöljypitoisuuden camelinaöljyssä.
kyllähän intot, että camelinaöljy tehdään rypsiöljystäEn ole puhunut mitään sellaista. Et taida olla ihan terve päästäs.
Eihän ole, vähä-älyinen, oikeassa on.
On kyllä, minä en pidä tollaisesta huutelusta ainakaan itseäni kohtaan t. kekäöljytossari
En ole pappa enkä edes mies, pönttö.
Ei helvettiläinen. Jutut täällä menee aina vaan hölmömmiksi.