V
vierailija
Vieras
Pitikö googlettaa?Kirjailija on Donna Tartt, ei Tarttin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitikö googlettaa?Kirjailija on Donna Tartt, ei Tarttin.
Mä en käytä suihkusaippuaa.Mikä on paras Family Fresh suihkusaippua? Mun mielestä Warm Vanilla
No eihän oleEn. Täähän on kaikki trollausta.
Aika pitkälti on. Yks on pieremässä junassa päivittäin, yks aamuseiskasta lähtien kahvilassa. Yks tekee joululaatikoita. En usko.No eihän ole![]()
Etkö mennyt ollenkaan kahvilaan?No en ole trolli mutta tånä aamuna ei ollu tarpeeksi kirpakka sää glögille
Eihän siellä näkynyt koko Johannesta. Joku niin onnessaan toitotti että ihana humalainen Johannes kuuluu, kun se Jarkko puhui siinä livessäViettivät varmaan yhteiset pikkujoulut Jere & Johannes, kahdestaan. Purkivat sydäntä ja avautuivat, halasivat ja nauroivat. Yhteinen kieli helpottaa kommunikointia.
Ei tietenkään. Tartt kuuluu suosikkikirjailijoihini. Olen lukenut hänen kaikki teoksensa. Ärsytti, kun täällä yritetään päteä ja sitten kirjoitetaan nimi väärin.Pitikö googlettaa?
Johanneksen ääni kyllä kuului.Eihän siellä näkynyt koko Johannesta. Joku niin onnessaan toitotti että ihana humalainen Johannes kuuluu, kun se Jarkko puhui siinä livessä![]()
KÄNNESOnhan toi selkeästi ollut vuoden kohokohta Kärtsälle. VE-leiri, Johannes, Vantaalainen, robotti… rakkauden kesä. halusi taltioida ikuisesti iholle.
Ei kuule kiinnosta ketään täällä mummojen kirjallisuus.Ei tietenkään. Tartt kuuluu suosikkikirjailijoihini. Olen lukenut hänen kaikki teoksensa. Ärsytti, kun täällä yritetään päteä ja sitten kirjoitetaan nimi väärin.
Mätsäävät tatskat ja päälle viellä poikkiksen bändin logo. Ikuisesti iholla...Onhan toi selkeästi ollut vuoden kohokohta Kärtsälle. VE-leiri, Johannes, Vantaalainen, robotti… rakkauden kesä. halusi taltioida ikuisesti iholle.
Älkää sitten mainitko ketään kirjailijaa nimeltä. Ja jos kuitenkin mainitsette, tarkistakaa kirjoitusasu vaikka Googlelta, ennen kuin yritätte päteä.Ei kuule kiinnosta ketään täällä mummojen kirjallisuus.
Ei se ollut mun viesti eikä mua häiritse tollaset asiat, arvon autistimummo.Älkää sitten mainitko ketään kirjailijaa nimeltä. Ja jos kuitenkin mainitsette, tarkistakaa kirjoitusasu vaikka Googlelta, ennen kuin yritätte päteä.
Ihan sama, kenen viesti, arvon diagnostikkomummo.Ei se ollut mun viesti eikä mua häiritse tollaset asiat, arvon autistimummo.
Älä puhu puppua nyt, sinä tiedä mistään kirjailijoista mitään.Älkää sitten mainitko ketään kirjailijaa nimeltä. Ja jos kuitenkin mainitsette, tarkistakaa kirjoitusasu vaikka Googlelta, ennen kuin yritätte päteä.
Best boyfriendsJeren ig"Oo vielä sekunnin mun..."
![]()
No joo ei tosiaan kuulunutKuului kylläkin NM:n ääni. Se joka puhui Jerestä oli se Jarkko ja lopussa kuului NM:n ääni.
No höpsö, ero voi tarkoittaa esim leikkisästi tota et menossa parasta aikaa Sonnyn kanssa johkin ja Johannes jää odottamaan hetkeksi. Tai erottu bändäristä syssymmällä ja pyytää Johannesta olemaan hetken tässä, läsnä, lähellä, yhdessä... Biisien sanat voi tulkita tarvittavalla tavalla.Mut sehän on erobiisi…
Eli samanlailla pelleshippaa itseään nyt Johannekselle kuin ennen Bojanille.Jeren ig"Oo vielä sekunnin mun..."
![]()
Kuului sanoi jotain Jerekin haluaa. Mene vaan kuuntelemaan ig:ssä.No joo ei tosiaan kuulunut![]()