V
vierailija
Vieras
Ai sulla on sellaiset.
Vau, sä se jaksat aina "yllättää" tällä "viiltävällä" no you-retoriikallasi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai sulla on sellaiset.
Jep ja toivotetaan mamma syvimpään helvettiin.
Vau, sä se jaksat aina "yllättää" tällä "viiltävällä" no you-retoriikallasi.![]()
Olen oppinut sen sulta.![]()
Ei mua kiinnosta B ja mamma persettäkään, teitä on vaan kiva provota.KB ”tosishippari” mammat on p*rseestä tämän takia. Kaikki B:n lähellä olevat naiset haukutaan.
Osaat todella sivaltaa. Kuin viisivuotias.![]()
Ei mua kiinnosta B ja mamma persettäkään, teitä on vaan kiva provota.
Ai niin, sinä olit oppinut sanan intiimi lapsenlapsenlapseltasi. Hienoa![]()
Ai niin, sinä olit oppinut sanan intiimi lapsenlapsenlapseltasi. Hienoa![]()
Ei mua kiinnosta B ja mamma persettäkään, teitä on vaan kiva provota.
Haluatko sinäkin siis tietää mitä se merkitsee?
Mä taas tykkään riidellä, joten win-win hani.![]()
Ja myös B itse. Katsos kun se on se B joka tässä ärsyttää. Kaikki sen liitännäiset sit myös.KB ”tosishippari” mammat on p*rseestä tämän takia. Kaikki B:n lähellä olevat naiset haukutaan.
Mitä B sanasta sanaan siinä sanoi? Mun mielestä ei kyllä mitään sellaista ettei IKINÄ aio puhua asiasta.No sitä just, kun kuulostaa juurikin tollaselta "soft launch", mutta kun just sanoi että ei aio ikinä vahvistaa jos on parisuhteessa. Niin kyllähän se vähän hölmöltä vaikuttaa, jossain vaiheessa kun vihjeitä on ollut jo niin paljon että homma on täysin selvää niin edelleenkö itsepintaisesti jankkaavat, että minähän en myönnä olevani parisuhteessa? Jos kerran haluaa pitää homman yksityisenä, ei sit edes heittelisi noita vihjeitä.
Mut joo, ilmeisesti eivät halua pitää asiaa yksityisenä vaan kuitenkin kutkuttaa saada se julkisuuteen. Ja samalla ylimielisesti teeskennellään, että tämä tässä on minun kallisrvoinen yksityiselämäni, jota en halua jakaa teille.
Naulan kantaanJa myös B itse. Katsos kun se on se B joka tässä ärsyttää. Kaikki sen liitännäiset sit myös.
Ja myös B itse. Katsos kun se on se B joka tässä ärsyttää. Kaikki sen liitännäiset sit myös.
No ei ne kalsarit itsekseen ala haista.Haiseekohan B:n pippeli yhtä pahalta kuin kalsarinsa.
Haiseekohan B:n pippeli yhtä pahalta kuin kalsarinsa.
Ja myös B itse. Katsos kun se on se B joka tässä ärsyttää. Kaikki sen liitännäiset sit myös.