Maailmanmatkaaja Pauli Vahtera 76v ”Pyydän anteeksi tapaamiltani japanilaisilta, kiinalaisilta ja korealaisilta suomalaisten poliitikkojen rasismia”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Täyttä asiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Täyttä asiaa

Vieras
Voiko toisen puolesta pyytää anteeksi?

AI: ”Voit pyytää anteeksi toisen puolesta, mutta se on usein enemmänkin pahoittelua tai välittämisen osoittamista kuin aitoa anteeksipyyntöä, ja sen teho riippuu tilanteesta ja siitä, pyytääkö oikea henkilö itse anteeksi lopulta.”

Olen ollut luennoimassa Japanissa ja Kiinassa, ulkoilmauudenvuoden juhlissa shortseissa Etelä-Koreassa -14 asteessa ja tanssimassa pohjois-korealaisen naisen kanssa.

Kiinalaiset eivätkä pohjois-korealaiset voi lukea somesta tätä anteeksipyyntöäni. Mutta varmuuden vuoksi pyydän anteeksi kaikilta tapaamiltani japanilaisilta, kiinalaisilta ja korealaisilta suomalaisten poliitikkojen rasismia. Toivottavasti he eivät muuta käsityksiään Pauli-sanista noitten pahisten takia.

Maailmaa kiertäneenä voin sanoa oman mielipiteeni siitä, että maailman kauneimmat naiset olen tavannut Japanissa. Naisen kauneutta voi ihailla myös silmistä.

Minä en pyydä suomalaisten puolesta mitään anteeksi.
Vastaan vain omista puheistani ja kirjoituksistani.
Suomi on umpirasistinen maa ja sellaisena aina pysyy.
Missikohu on vain pieni hippu jäävuoren huipusta.
Ap:n viestin viimeinen lause on typerä.
Tuskin paljon maailmaa nähnyt matkaaja alentuu noin typerään misogyniaan vertaillessaan maailman naisten ulkonäköä.

Tuskin paljon maailmaa nähnyt matkaaja alentuu noin typerään misogyniaan vertaillessaan maailman naisten ulkonäköä.
Sinusta huolimatta Suomi on yksi maailman vähärasistisimmista maista.

Palstariiviö haukkuu suomalaisia rasseiksi vaikka Pauli nyt on kaikkea muuta.

Ylimielisenä hän dissaa aloittajaa ja väittää tekstiä väärennetyksi vaikka se on 1:1 kopio, eli Vahteran omaa tekstiä 100%

m-sairaan ihmisen tekstiä

Kait olet tunnustanut itselles jälkikäteen et sinä aiheutit sen kamaline persoonallisuushäiriöinesi exällesi?

Jos et niin syytä vihdoin olisi. Kuin myös kertoa se rehellisesti lapsillenne!
Tuonkin vastauksen provosoin sinusta esille. Olet kuin Temun halpa lelu, joka osaa vain yhden tempun. Oletko jo ostanut itsellesi uuden peilin, jolla voit testailla peiliteoriaa?
Älä ikinä opiskele terapeutiksi. Sinulla ei ole siihen hommaan mahkuja. Pysy mieluummin tämän palstan pellenä.
Saan jutuistasi aina makeat naurut.

Tuonkin vastauksen provosoin sinusta esille. Olet kuin Temun halpa lelu, joka osaa vain yhden tempun. Oletko jo ostanut itsellesi uuden peilin, jolla voit testailla peiliteoriaa?
Älä ikinä opiskele terapeutiksi. Sinulla ei ole siihen hommaan mahkuja. Pysy mieluummin tämän palstan pellenä.
Saan jutuistasi aina makeat naurut.
Latteuksien maaimanmestari taas yllä äänessä. Huumorintaju loistaa poissaolollaan elämästään

Tervetuloa opiskelemaan ihmismielen synkimpiä saloja, palstalla on eräs iäkäs naispuolinen (ei edes oletettu) häirikkö joka tarjoaa aivan erinomaista materiaalia meille kaikille.
Vaikutat tosi nuorelta kysymyksesi perusteella, mutta tervetuloa sitten joskus kun olet täyttänyt 18 v.
Tästä taas lähti ilmianto valvojalle. Jos tämä ei lopu, oyydän palstan ylläpitoa ryhtymään toimenpiteisiin.

Terve ihminen uskaltaa kohdata ihan kaiken. Mieleltään hiirulaiset eivät. Eräskin pat0I0ginen valehtelija väittää aina ohittavansa. Syytä olisi kun verenpaineensa on sairaalloisen korkea. Mutta hän lahjaton raukka ei tajua että tekstinsä paljastaa kaiken.
Korkea verenpaine on hyvin yleinen vaiva kaikissa ikäluokissa.
Tämä on perhepalsta jossa käsitellään hyvin vaikeita ja vakavia ihmiselämään kuuluvia asioita.
Olet palstahäirikkö ja mt-ongelmainen. Jos ymmärtäisit ongelmasi ja haluaisit siihen apua, et takertuisi viesteihini.
tiedän, että olet mellastanut tällä palstalla hyvin kauan muiden kirjoittajien kertomana.

Korkea verenpaine on hyvin yleinen vaiva kaikissa ikäluokissa.
Tämä on perhepalsta jossa käsitellään hyvin vaikeita ja vakavia ihmiselämään kuuluvia asioita.
Olet palstahäirikkö ja mt-ongelmainen. Jos ymmärtäisit ongelmasi ja haluaisit siihen apua, et takertuisi viesteihini.
tiedän, että olet mellastanut tällä palstalla hyvin kauan muiden kirjoittajien kertomana.
Ei se ole mikään vaiva kun harrastaa liikuntaa ja syö terveellisesti.

Sinähän et liiku kuin voipullaostoksille nurkkakauppaan ja takaisin koneen äärelle ölisemään n 20 h/vrk

Yhteistyössä