V
vierailija
Vieras
Onpas, ei senttiäkään Vilkegallea pidempi. Elite prospectinkin alkuperäisissä tiedoissa oli 164 cmEi nyt ihan niin lyhyt ole.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onpas, ei senttiäkään Vilkegallea pidempi. Elite prospectinkin alkuperäisissä tiedoissa oli 164 cmEi nyt ihan niin lyhyt ole.
Seisoipas. On ollut toisessakin kuvassa vuosi sitten VG:n kanssa ja ihan yhtä pitkiä olivatNo ei kyllä ole, K ei seissyt suorassa siinä.
Ja sinä låhdit heti haukkumaan.Vatsavaivaista kirjoittajaa haukkunut aloitti sen.
Piirakka ei kiinnosta. Munaa etsin.Täällä ois piirakkaa tarjolla!
No enhän.Ja sinä låhdit heti haukkumaan.
Enpä usko tota niin että. Siltä 169 cm näyttää.Seisoipas. On ollut toisessakin kuvassa vuosi sitten VG:n kanssa ja ihan yhtä pitkiä olivat
Jerenä vastasi Linnan juhlissa.Käärijä on ilmoittanut pituutensa 170cm "käärijänä", ei Jerenä. Ja Käärijä-hahmon jututhan nyt ovat mitä ovat. Oikeaa Jereä pituuskyselyt lähinnä ihmetyttää suuresti.
Asiallinen kritiikki, sinä aloit haukkumaan.En, vaan loishaukkuja.
Olet toivoton tapaus.Sen merkitystä suomeksi kysyin ja on henkilön etunimi sitäpaitsi.
Miten niin, jos nimi on Domen Bozic ei se silloin sukunimeksi muutu. Domen on etunimi. Niin mitä se äijän nimi on joulu (jodelissa lukee) tarkoittaa silloin, häh?!Olet toivoton tapaus.
No kerro, minun käännös ei antanut joulua tosta.Idari![]()
En ole mies ensinnäkään, hölmöläinen.
Parasta viihdettäOnko kekätossari (tai joku muu palstan vajakeista) oikeasti näin hiton tyhmä
Niin kekäöljytossari tosiaan olen, mitä sitten.Onko kekätossari (tai joku muu palstan vajakeista) oikeasti näin hiton tyhmä
Minäpäs olen.Niin kekäöljytossari tosiaan olen, mitä sitten.
Minäpäs olen.
Olet seksuaalisesti häiriintynyt, tossareita kiusaava K fani, välillä miehen ja välillä naisen roolissa.Olethan Tauno. Olen useasti nähnyt sut alasti ja läheltä. Olet niin komea ja kuuma. Mun vartalo odottaa sun kosketusta.Tänä yönä taas kiihkeää pappaseksiä eikö niin?
Et sinä kateellinen pippapää minuksi muutu, vaikka kuinka yrittäisit.Minäpäs olen.
Minä olen tämän ketjun aidoin ja mahtavin tossari, että niin pölkyt.
Olet seksuaalisesti häiriintynyt, tossareita kiusaava K fani, välillä miehen ja välillä naisen roolissa.
En ikimaailmassa haluaisi olla kaltaisesi neuroottinen rotta, mutta olen alkuperäinen tossari että niin.Et sinä kateellinen pippapää minuksi muutu, vaikka kuinka yrittäisit.