V
vierailija
Vieras
Juu juu ja kompostissa luuhaat siltiOn meillä edelleen oma pienempi komposti servu. T. Immun oikea tissi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu juu ja kompostissa luuhaat siltiOn meillä edelleen oma pienempi komposti servu. T. Immun oikea tissi
Onko vasen tissi lentänyt ulos?On meillä edelleen oma pienempi komposti servu. T. Immun oikea tissi
Juu juu ja kompostissa luuhaat silti![]()
Onko vasen tissi lentänyt ulos?
Millä lailla sen voi sieltä tarkistaa? Kerrotko. Jos osa ei siellä enää ole, niin miten se näkyy, että olivat mukana?Sen voi käydä sieltä ihan itse tarkistamassa, mitä sä jankkaat![]()
Hän oli Jammu, pöhelö. Immu on se Seiskassa välillä näkyvä ex-motoristi.
Ai sä olet se ulos lentänyt? No sitten et voi mutta me muut voidaan.Millä lailla sen voi sieltä tarkistaa? Kerrotko. Jos osa ei siellä enää ole, niin miten se näkyy, että olivat mukana?
KiusaajaSun tietolähteet: komposti, seiska ja LPSG?
Miten voitte? Miten siellä näkyy se ulos lentäneiden määrä, kerrotko? Taidat puhua vain ihan läpiä taas päähäsi, ei ole mitään mahdollisuutta sellaista nyt tarkistella.Ai sä olet se ulos lentänyt? No sitten et voi mutta me muut voidaan.
Ai sä olet se ulos lentänyt? No sitten et voi mutta me muut voidaan.
Näkee ketkä sinne on tullut ja keitä ei enää ole.Miten voitte? Miten siellä näkyy se ulos lentäneiden määrä, kerrotko? Taidat puhua vain ihan läpiä taas päähäsi, ei ole mitään mahdollisuutta sellaista nyt tarkistella.
Näkee ketkä sinne on tullut ja keitä ei enää ole.
Jäsenlista ja ilmoitukset uusista esim.Miten muka?
Niin, muakin kiinnostaa tää, mistä näkee, keitä on ryhmiin tullut?Näkee ketkä sinne on tullut ja keitä ei enää ole.
Jäsenlista? Eikö se kata sillä hetkellä ryhmässä olevat?Jäsenlista ja ilmoitukset uusista esim.
Kiitos! Mitä meinaatte puuhailla tänään, vai meinaatteko mitään? Minä varmaan syön herkkuja, katson tv:tä ja joku visailu tai lautapelit varmaan perheen kesken.Hyvää ja rauhallista joulupäivää kaikille kompostilaisille, olette rakkaita![]()
Ainakin kaikissa discordeissa mihin minä kuulun tulee ilmoitus jollekin kanavalle kun uusi jäsen liittyy. Eikä ne poistu vaikka jäsen poistuu. Ja onhan siellä esittelytkin.Jäsenlista? Eikö se kata sillä hetkellä ryhmässä olevat?
Ajattelin vääntää täällä, on niin mukavaaKiitos! Mitä meinaatte puuhailla tänään, vai meinaatteko mitään? Minä varmaan syön herkkuja, katson tv:tä ja joku visailu tai lautapelit varmaan perheen kesken.
Kelaat uteliaisuuttasi sen koko viestihistorian läpi ja katsot mitä nimimerkkejä discord on toivottanut tervetulleeksi, sitten vertaat nykyiseen jäsenlistaan.Niin, muakin kiinnostaa tää, mistä näkee, keitä on ryhmiin tullut?
Luultavasti Immu, kirjastontäti ja kaappihomahtavaa perheenisää esittävä täti vetää nykyään privaatisti facetimella analyysinsä neukkujen alpakkatukista ja liian lyhyistä housunpunteista.
Toosasi päällä sä kuitenkin istut.En ole kaapissa enkä perheenisä. Enkä teille akoille sopiva homomies lemmikiksi. Ihan hetero olen ja vittuilemassa teille.
Kuunteletko tota biisiä edelleen? Ihan vilpitön kysymys.Supersonic
![]()