Kuin tilauksesta uusi mollausketju Echoa läheltä liippaavista ammattilaisista. Papittaret ja papit, VAPISKAA! 😬

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mene sinä kuolemasi jälkeen alimpaan hornaan harhaoppeinesi. Sääli lähiomaisiasi, jotka joutuvat vaikutuspiiriisi sekavine ajatuksinesi.
Mä vähät välitän mihin olet mua toimittelemassa. Mutta pyydän lukemaan tarkkaan:

Kas kun ei ole olemassa Raamattu vol.2:sta, jossa naiset hallinnoi, ja pitää löperöitä woke-puheita.

Ei ole olemassa kristinusko nro.2:sta.

Ei ole joka trendin perässä juoksevaa Jumalaa jota ihmiset hallinnoi.

Eksytys tulee usein valkeuden vaatteissa.
Ei sielunvihollinen tule "grraahh, nyt vien teidät helvettiin", vaan puhuu kauniin lempeästi. "Onko Jumala todellakin sanonut...?" ... Ja tietysti Eevaan meni kuin väärä raha.

Älkää antako retoriikan ja lempeyden hämätä.

Ai ei vai? Miten voi olla vaan nro 1 koska pienessä Suomessakin on sen seitsemän eri porukkaa joista pahimman jumala tulee tappamaan teidät kaikki, paitsi osan omista jehuistaan?
Yksi saarnamies sanoi kotiovellani ettei hänkään voi olla varma että tapetaanko hänetkin eikä sitten pääse paratiisiin

Sallikaa minun nauraa näille idiooteille 😂😂😂😂😂

Ai ei vai? Miten voi olla vaan nro 1 koska pienessä Suomessakin on sen seitsemän eri porukkaa joista pahimman jumala tulee tappamaan teidät kaikki, paitsi osan omista jehuistaan?
Yksi saarnamies sanoi kotiovellani ettei hänkään voi olla varma että tapetaanko hänetkin eikä sitten pääse paratiisiin

Sallikaa minun nauraa näille idiooteille 😂😂😂😂😂
Ai jehovako sanoi, koska tuli kotiovellesi?

Ja lue Uutta Testamenttia, siellä se ykkönen näkyy kirkkaasti, vaikka ihmiset haluaa vääntää sitä mutkalle. :)

Mä vähät välitän mihin olet mua toimittelemassa. Mutta pyydän lukemaan tarkkaan:

Kas kun ei ole olemassa Raamattu vol.2:sta, jossa naiset hallinnoi, ja pitää löperöitä woke-puheita.

Ei sielunvihollinen tule "grraahh, nyt vien teidät helvettiin", vaan puhuu kauniin lempeästi. "Onko Jumala todellakin sanonut...?" ... Ja tietysti Eevaan meni kuin väärä raha.

Ihmeiden Oppikurssia pidetään Raamattu vol.2:sena.

Suu kiinni seurakunnassa, akka!

Ai jehovako sanoi, koska tuli kotiovellesi?

Ja lue Uutta Testamenttia, siellä se ykkönen näkyy kirkkaasti, vaikka ihmiset haluaa vääntää sitä mutkalle. :)
No niin hän sanoi eikä varmaan vaan sen takia että sattui tulemaan kotiovelle. Hänet on aivopesty siihen harhaan, se on se ainoa syy.

Ei minua millään saa lukea lukemaan moisia satukirjoja tai otteita niistä kun kaikki on EVVK.

Nämä minä tulkitsen kakkoseksi joita on aikamoinen litania. Siitä puuttuu nyt ensimmäisenä mieleen tuleva räsäskän viidesläiset ja joku Betania. Missä on yhtenäisyytenne kun ei pitäisi kuulema olla kuin yksi jumala?

AI Overview

Suomessa on useita kristillisiä yhteisöjä luterilaisen ja ortodoksisen kirkon rinnalla, kuten
Katolinen kirkko, helluntailaiset (Suomen Helluntaikirkko), vapaakirkkolaiset(Suomen Vapaakirkko), baptistit, metodistit, adventistit ja tunnustuksellinen luterilainen kirkko, jotka kaikki edustavat kristinuskon eri suuntauksia, pääasiassa protestanttisia tai vapaita suuntia, lisäksi myös itäistä ortodoksista kirkkoa ja katolisuutta.

Yhteistyössä