V
vierailija
Vieras
Hömelöllä käytökselläsi ruokit trolleja, mutta ethän sinä sitäkään ymmärrä.Tuskinpa ihan samantasoisesti ja henkilöön hyökkäävästi, hahmoja keksien kuitenkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hömelöllä käytökselläsi ruokit trolleja, mutta ethän sinä sitäkään ymmärrä.Tuskinpa ihan samantasoisesti ja henkilöön hyökkäävästi, hahmoja keksien kuitenkaan.
No ei ole välttämättä pelkkää trollausta, vaan uskon, etteivät ihan aidosti pidä minusta. En aio muuttaa tyyliäni tai kirjoitteluani täällä joka tapauksessa, enkä jaksa aina oikoa ees noita vääriä väitteitä itsestäni. Siinähän luulevat mitä luulevat, osa voi olla kateutta myös täällä aidosti olemaan pystyville.Hömelöllä käytökselläsi ruokit trolleja, mutta ethän sinä sitäkään ymmärrä.
"Täällä aidosti pystymään oleville", kyllä on kekätossarilla taas jutut ja näistä luulet muiden olevan kateellinen. Mä olen välillä surullinen sun puolesta kun tää taitaa olla sulle ainoa paikka jossa pääset juttelemaan jonkun kanssa. Mutta sitten kohta kirjoitat jotain minkä takia muistan ettei sua kannata edes sääliäNo ei ole välttämättä pelkkää trollausta, vaan uskon, etteivät ihan aidosti pidä minusta. En aio muuttaa tyyliäni tai kirjoitteluani täällä joka tapauksessa, enkä jaksa aina oikoa ees noita vääriä väitteitä itsestäni. Siinähän luulevat mitä luulevat, osa voi olla kateutta myös täällä aidosti olemaan pystyville.
Tää oli aika ikävästi kirjoitettu, miks pitää ketään kiusata"Täällä aidosti pystymään oleville", kyllä on kekätossarilla taas jutut ja näistä luulet muiden olevan kateellinen. Mä olen välillä surullinen sun puolesta kun tää taitaa olla sulle ainoa paikka jossa pääset juttelemaan jonkun kanssa. Mutta sitten kohta kirjoitat jotain minkä takia muistan ettei sua kannata edes sääliä
No niin eli tässähän niitä vääriä olettamuksia taas nähdään, ja tuskin ees tunnistat mitkä kirjoittelut on milloinkin minun."Täällä aidosti pystymään oleville", kyllä on kekätossarilla taas jutut ja näistä luulet muiden olevan kateellinen. Mä olen välillä surullinen sun puolesta kun tää taitaa olla sulle ainoa paikka jossa pääset juttelemaan jonkun kanssa. Mutta sitten kohta kirjoitat jotain minkä takia muistan ettei sua kannata edes sääliä
Ei minua haittaa, oon jotenkin kuule tottunut tähän ja ollut kouluaikoina sekä kiusatun että suositumman kokemus.Tää oli aika ikävästi kirjoitettu, miks pitää ketään kiusata![]()
Persoonallisuus on tärkeintä! Ja periaatteet. Ja aidot tunteet! Muuten ei tule mistään mitään.No ei ole välttämättä pelkkää trollausta, vaan uskon, etteivät ihan aidosti pidä minusta. En aio muuttaa tyyliäni tai kirjoitteluani täällä joka tapauksessa, enkä jaksa aina oikoa ees noita vääriä väitteitä itsestäni. Siinähän luulevat mitä luulevat, osa voi olla kateutta myös täällä aidosti olemaan pystyville.
Nautitko siitä kun sulle ilkeillään täällä?Ei minua haittaa, oon jotenkin kuule tottunut tähän ja ollut kouluaikoina sekä kiusatun että suositumman kokemus.
Oot varmaan Kevyt-Kännesläinen joka hakee raskaasta vttuilusta eliksiiiriä köykäiseen shippiinsä"Täällä aidosti pystymään oleville", kyllä on kekätossarilla taas jutut ja näistä luulet muiden olevan kateellinen. Mä olen välillä surullinen sun puolesta kun tää taitaa olla sulle ainoa paikka jossa pääset juttelemaan jonkun kanssa. Mutta sitten kohta kirjoitat jotain minkä takia muistan ettei sua kannata edes sääliä
En, mutten pätkääkään välitä sellaisesta, luulisi sen jo olevan huomattu.Nautitko siitä kun sulle ilkeillään täällä?
Höpö, BoJan on mun juttuOot varmaan Kevyt-Kännesläinen joka hakee raskaasta vttuilusta eliksiiiriä köykäiseen shippiinsä
Kyllästyttääkö jo discordissa kun et uskalla poiketa muista?Nautitko siitä kun sulle ilkeillään täällä?
Persoonallisuus on tärkeintä! Ja periaatteet. Ja aidot tunteet! Muuten ei tule mistään mitään.
Taidat ottaa tän enemmän tosissaan kuin tossarit.Vaikutat vahvasti sellaiselta, kannattaa tutkituttaa
Kyllä nämä kekätossarin kirjoitukset holhouksen alle oton kriteerit täyttäisi. Kennelle tästä voisi ilmoittaa, olen huolissani hänestäTaidat ottaa tän enemmän tosissaan kuin tossarit.![]()
Ai kun joku haluaa intohimoisesti puolustaa tuntemuksiaan ja käsityksiään ihannoimastaan ihmisestä? Ei minusta ihan holhousjuttu vielä.Kyllä nämä kekätossarin kirjoitukset holhouksen alle oton kriteerit täyttäisi. Kennelle tästä voisi ilmoittaa, olen huolissani hänestä
Janin uusi tyyli on 100% parannus !
Kunnianloukkaus? Eihän täällä ole kenenkään henkilöllisyydet tiedossa.Otan taas talteen kunnianloukkauskamaa olevat kirjoitukset.
Onko Jeren ja Bojanin anaalificit sellaista kamaa?
Olet ällöttävä.Mulle kelpaisi nylkytettäväksi vaikka se Johanneksen irronnut toinen jalka.![]()
Janin uusi tyyli on 100% parannus !
Eipä taida tässä ketjussa olla sellaisia että.Onko Jeren ja Bojanin anaalificit sellaista kamaa?