V
vierailija
Vieras
Höpö, BoJan on mun juttuOot varmaan Kevyt-Kännesläinen joka hakee raskaasta vttuilusta eliksiiiriä köykäiseen shippiinsä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö, BoJan on mun juttuOot varmaan Kevyt-Kännesläinen joka hakee raskaasta vttuilusta eliksiiiriä köykäiseen shippiinsä
Kyllästyttääkö jo discordissa kun et uskalla poiketa muista?Nautitko siitä kun sulle ilkeillään täällä?
Persoonallisuus on tärkeintä! Ja periaatteet. Ja aidot tunteet! Muuten ei tule mistään mitään.
Taidat ottaa tän enemmän tosissaan kuin tossarit.Vaikutat vahvasti sellaiselta, kannattaa tutkituttaa
Kyllä nämä kekätossarin kirjoitukset holhouksen alle oton kriteerit täyttäisi. Kennelle tästä voisi ilmoittaa, olen huolissani hänestäTaidat ottaa tän enemmän tosissaan kuin tossarit.![]()
Ai kun joku haluaa intohimoisesti puolustaa tuntemuksiaan ja käsityksiään ihannoimastaan ihmisestä? Ei minusta ihan holhousjuttu vielä.Kyllä nämä kekätossarin kirjoitukset holhouksen alle oton kriteerit täyttäisi. Kennelle tästä voisi ilmoittaa, olen huolissani hänestä
Janin uusi tyyli on 100% parannus !
Kunnianloukkaus? Eihän täällä ole kenenkään henkilöllisyydet tiedossa.Otan taas talteen kunnianloukkauskamaa olevat kirjoitukset.
Onko Jeren ja Bojanin anaalificit sellaista kamaa?
Janin uusi tyyli on 100% parannus !
Eipä taida tässä ketjussa olla sellaisia että.Onko Jeren ja Bojanin anaalificit sellaista kamaa?
Olet ällöttävä.
Mulle kelpaisi nylkytettäväksi vaikka se Johanneksen irronnut toinen jalka.![]()
Oletko mies? Hyi hitto sun juttuja.
Entäs jos laitan? Ihastelet varmaan vain, kykenemättä liikauttamaan näppissormeaEipä taida tässä ketjussa olla sellaisia että.
Mulle kelpaa se koirakin, joka on ensin nylkyttänyt Johannes-lelua.Kiitos. Kelpaa myös se jalka, joka on edelleen kiinni hänessä.![]()
Oon poistellut ne parodiaficitkin kyllä.Entäs jos laitan? Ihastelet varmaan vain, kykenemättä liikauttamaan näppissormea
Mutta et aitoja ja oikeitaOon poistellut ne parodiaficitkin kyllä.
Kannattaa ilmiantaa jokainen uusi viesti ketjussa ja pitää modet kiireisenä.