V
vierailija
Vieras
Eipä taida tässä ketjussa olla sellaisia että.Onko Jeren ja Bojanin anaalificit sellaista kamaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipä taida tässä ketjussa olla sellaisia että.Onko Jeren ja Bojanin anaalificit sellaista kamaa?
Olet ällöttävä.
Mulle kelpaisi nylkytettäväksi vaikka se Johanneksen irronnut toinen jalka.![]()
Oletko mies? Hyi hitto sun juttuja.
Entäs jos laitan? Ihastelet varmaan vain, kykenemättä liikauttamaan näppissormeaEipä taida tässä ketjussa olla sellaisia että.
Mulle kelpaa se koirakin, joka on ensin nylkyttänyt Johannes-lelua.Kiitos. Kelpaa myös se jalka, joka on edelleen kiinni hänessä.![]()
Oon poistellut ne parodiaficitkin kyllä.Entäs jos laitan? Ihastelet varmaan vain, kykenemättä liikauttamaan näppissormea
Mutta et aitoja ja oikeitaOon poistellut ne parodiaficitkin kyllä.
Kannattaa ilmiantaa jokainen uusi viesti ketjussa ja pitää modet kiireisenä.
Ei täällä ole ollut sellaisia.Mutta et aitoja ja oikeita
Niin? Ilmiannan kaikki viestit ja katson mitä poistuu.Ei tämä ketju poistu, usko pois.
Niin? Ilmiannan kaikki viestit ja katson mitä poistuu.
Nyt on kuulkaa eeppinen. Jan Kosto vastasi mun kommenttiin Instassa ja kiittit.Annaliisa
Ei oo, joskus modet on kommentoineetkin ketjuihin.Automaattimode niinku vauvallakin luultavasti.
Nyt on kuulkaa eeppinen. Jan Kosto vastasi mun kommenttiin Instassa ja kiittit.Annaliisa
Se nyt ei kerro mitään, ja ku on tapahtunut jonku päivitysten kohdalla yleensäkin.Ei oo, joskus modet on kommentoineetkin ketjuihin.
Taisin sanoa kauniiksi mieheksi. (Se oli mun mielestä yhdessä klipissä kaunis). Olen siis somehomo.Mistä?
Ei helvetti olet yksinkertainen yksilöSe nyt ei kerro mitään, ja ku on tapahtunut jonku päivitysten kohdalla yleensäkin.