V
vierailija
Vieras
Mikä ihmeen mies?
Tarkoitti varmaan minua kakitossaria Liedosta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä ihmeen mies?
Liedon tossari tais kyllä olla nainen?Tarkoitti varmaan minua kakitossaria Liedosta.
Sinulle taitaa olla.Tajuatko, minkälaisen vaikutelman täällä annat itsestäsi. ”Kaikki kiusaa minua. Eriävät mielipiteet on kaikki minua vastaan. Muut vaan kiusaavat minua, kun puhuvat muista kuin bojerestä.” Onko skitsofrenia sinulle tuttu termi?
Sitäpaitsi toi päävalittaja tossa en ollut minä kekätossari ollensakaan.Sinulle taitaa olla.
Liedon tossari tais kyllä olla nainen?
En todellakaan ole. Olen kakitossari ja miepuolinen.
No ei tollasta nimeä kyllä ennen ees käyttänyt kekään, oisko sieltäpäin sitten kaksi.En todellakaan ole. Olen kakitossari ja miepuolinen.
Kun muistan ku sanoi olevansa vanhempi nainen.No ei tollasta nimeä kyllä ennen ees käyttänyt kekään, oisko sieltäpäin sitten kaksi.
Joo onhan toi selkeä harhaluuloisuushäiriö, kun luulee kaiken koskevan häntä ja kaiken olevan vain häntä vastaan.Hei voitaisko jättää toi kekätossari omaan arvoonsa ja olla vastaamatta hänelle. Hän on selkeästi sairas ja tämä ei edistä asiaa, kiitos!
Ööh, keksipä lisää, kun kirjoituksistakaan et näytä tietävän mitkä on minun.Joo onhan toi selkeä harhaluuloisuushäiriö, kun luulee kaiken koskevan häntä ja kaiken olevan vain häntä vastaan.
Oi, viettääkö ne uutta vuotta yhdessäKännes
Ihana kuva!
Ja Bojania vastaanJoo onhan toi selkeä harhaluuloisuushäiriö, kun luulee kaiken koskevan häntä ja kaiken olevan vain häntä vastaan.
Se on Johku nykyisinMiksei Kärtsä julkaissut kuvaa Bojanista, tärkeimmästään?Vai onko hän sittenkään tärkein Kärtsälle.
![]()
Kuumaalla on keikka Oulussa tänään. Eli olisiko K. Oulussa sitten? Tuskin.Oi, viettääkö ne uutta vuotta yhdessäNo ainakin ovat toistensa mielessä
![]()
BoJere on kombo jota myös miehet rakastavat. Elämäsi helpottuisi kovasti jos myöntäisit tämän. Taistelet tuulimyllyjä vastaan.
Miksei Kärtsä julkaissut kuvaa Bojanista, tärkeimmästään?Vai onko hän sittenkään tärkein Kärtsälle.
![]()
Kateus vie kalatkin vedestä.Voi luoja nyt sentään. Miten joku voi elää tällaisissa harhoissa? Vastaan itse: No joo, ei kai kukaan, trollaustahan tää ketju on täynnä ja rooleja vedetään.
Koska tuo deekuuntuva lonkerovalas aloittaa sen sixpackin rakentamisen? Kamala katsoa tätä alamäkeä.
Voi luoja nyt sentään. Miten joku voi elää tällaisissa harhoissa? Vastaan itse: No joo, ei kai kukaan, trollaustahan tää ketju on täynnä ja rooleja vedetään.