V
vierailija
Vieras
Minua ei määräile kekään, plus poistin osan kirjoittamistani jutuista sieltä ku tuotiin tänne.Eikö me eilen just sovittu että kirjotat nää sun laidutussössötykset sinne jodeliin etkä tänne
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minua ei määräile kekään, plus poistin osan kirjoittamistani jutuista sieltä ku tuotiin tänne.Eikö me eilen just sovittu että kirjotat nää sun laidutussössötykset sinne jodeliin etkä tänne
Tylsähän se on ja tosikko. En oo ikinä huomannukaan siinä mitään pirskahtelevuutta, muuta kuin opetellussa "hahmossa"Yllätti, miten tylsä ja vakava Erika oli ohjelmassa. Missä oli Erikan ihana pirskahteleva persoonallisuus?
On aito, toisin kuin te haukkujat.Tylsähän se on ja tosikko. En oo ikinä huomannukaan siinä mitään pirskahtelevuutta, muuta kuin opetellussa "hahmossa"
Aito ja ennustaja muistelee vaikeeta lapsuuttaan.Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
Kuten sanottu, Jerpukka tykkää Isoista Miehistä. Muuttuu aina pikkutytöksi.Mitä keksiä? Selvästi on ku ihastunut pikkutyttö aina Lordin seurassa.
Höpö höpö, minun kekätossarin kirjoitus oli ja nimimerkillinen on ainoa lapsi tietääkseni, ei tosiaan nelilapsisesta perheestä.Aito ja ennustaja muistelee vaikeeta lapsuuttaan.
Mielestäni K:ssa ei ole yhtään välinpitämättömyyttä mutta hömppä himbo se on.
Kuulostaa Häärijältä.No nyt. Hömppä himbo!!!!
Täysin samaa mieltä. Ja sanon tämän Käärijän jonkinasteisena fanittajana. Jäätävää hauskanpakotusta. "Geriatrinen Markku A"Nolotti katsoa tota 'tekohauskaa' ja Tomi P on kivan rento, mut veti överiksi sen eikä ollut enää hauska. Mikko S oli liian homo taas, kuolasi vuoronperään kaikkia miesesiintyjiä, jopa geriatrista Markku A:a. Daddy?
Juotko rasvatonta, kevyttä vai täysmaitoa?Tänään varmaan kaurapuuroa ja ruisleivän kalkkunaleikkeellä ja kurkkua päälle, lasi maitoa ja myöhemmin illalla vielä banaani, kun oon tehny noi kaikki jumppaliikkeet.
On sillä huumorintajua ja persoonaa, mutta ulkomuoto liian muokattu, tekee ilmeettömäksi.Tylsähän se on ja tosikko. En oo ikinä huomannukaan siinä mitään pirskahtelevuutta, muuta kuin opetellussa "hahmossa"
Rasvatonta laktoositonta on vielä pari tölkkiä, mutta ostin nyt kevyttä tilalle, kun en huomaa ton vaikutusta itellä painoon yhtään. Piimä on rasvatonta laktoositonta mitä juon myöskin.Juotko rasvatonta, kevyttä vai täysmaitoa?
Rasvatonta laktoositonta on vielä pari tölkkiä, mutta ostin nyt kevyttä tilalle, kun en huomaa ton vaikutusta itellä painoon yhtään. Piimä on rasvatonta laktoositonta mitä juon myöskin.
Ehkä, mutta laitan maitoo vain kahvin sekaan ja illalla yksi lasi, muilla ruoilla on toi piimä niin ehkä ei iso vaikutus ole. Kaikkein mieluiten joisin luomumaitoa, muttaku siitä laktoosittomastakin versiosta puuttuu D-vitamiini.mut kai se rasvattoman vaikutus näkyisi vasta kuukausien päästä
Mä kirjoitan just susta elämänkertaa. Laitatko vielä vähän tarkemmin, muutama yksityiskohta puuttu.Ehkä, mutta laitan maitoo vain kahvin sekaan ja illalla yksi lasi, muilla ruoilla on toi piimä niin ehkä ei iso vaikutus ole. Kaikkein mieluiten joisin luomumaitoa, muttaku siitä laktoosittomastakin versiosta puuttuu D-vitamiini.
Koska saat valmiiks, tämän todellakin haluan lukeaMä kirjoitan just susta elämänkertaa. Laitatko vielä vähän tarkemmin, muutama yksityiskohta puuttu.
Mutta eihän maitoon sitä tarvitse lisätäkään, kun ottaa purkistaEhkä, mutta laitan maitoo vain kahvin sekaan ja illalla yksi lasi, muilla ruoilla on toi piimä niin ehkä ei iso vaikutus ole. Kaikkein mieluiten joisin luomumaitoa, muttaku siitä laktoosittomastakin versiosta puuttuu D-vitamiini.
Imeytyykö yhtä hyvin, en olisi siitä varma, yhessä vaiheessa oli kokeilussa toi luomu ja hiukset vaikutti huonommilta. Tosin siinähän kävi sit verikokeissa ilmi matala rauta ja ferriini eli vaikea sanoa minkä vaikutusta toi olis.Mutta eihän maitoon sitä tarvitse lisätäkään, kun ottaa purkista
Ootte lapsellisia.Koska saat valmiiks, tämän todellakin haluan lukea
Mutta ehkä oot oikeassa, koska kuitenkin piimästä ja juustostakin saa D vitamiinia, kallista se luomu tosin, mutta jos tinkis sit jostakin muusta.Imeytyykö yhtä hyvin, en olisi siitä varma, yhessä vaiheessa oli kokeilussa toi luomu ja hiukset vaikutti huonommilta. Tosin siinähän kävi sit verikokeissa ilmi matala rauta ja ferriini eli vaikea sanoa minkä vaikutusta toi olis.
Käärijä on Isojen Miesten FemboyNo nyt. Hömppä himbo!!!!
Käärijä on Isojen Miesten Femboy![]()
En halua antaa mitään neuvoja, mutta mitä mieltä olet, jos söisit kaurapuuron aamulla tai aamupäivällä. Itse syön joka aamu(päivä) ja puuro pitää nälän loitolla monta tuntia. Kaurapuurolla on kolesterolia alentava vaikutus, jonka teho on paras, kun syö aamulla puuron. Fakta tieto.Tänään varmaan kaurapuuroa ja ruisleivän kalkkunaleikkeellä ja kurkkua päälle, lasi maitoa ja myöhemmin illalla vielä banaani, kun oon tehny noi kaikki jumppaliikkeet.