V
vierailija
Vieras
Sinä olet.
En todellakaan ole. Kyllä olen poistattanut vauvalla myös törkeimpiä BoJere ficcejä kun niiden paikka ei ole avoimella palstalla. Ei niistä silti yksikään ole ollut niin törkeä kuin P jutut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä olet.
Ninenomaan näin !Nimenomaan. Pimeetä ja sairasta on ainoastaan pakottaa jotain hiirulaista K:n kylkeen.
Äläs ny. Missä täällä on P huutelua? Sun omassa mielessä.
Olet sairas.En todellakaan ole. Kyllä olen poistattanut vauvalla myös törkeimpiä BoJere ficcejä kun niiden paikka ei ole avoimella palstalla. Ei niistä silti yksikään ole ollut niin törkeä kuin P jutut.
Ninenomaan näin !
Olet sairas.
Minä olen ketjun pervoin. T. KekätossariKyllä se Lordin twink jail oli P huutelija. Ei täällä kukaan muu ole sairaalloisen pervo.
Minä olen ketjun pervoin. T. Kekätossari
Lopeta pervo, sun pervoilusi on jotain todella ällöttävää, oot jo vuosia tyydyttänyt pervoilun halusi oikeilla ihmisilläAinoa terve täällä nähtävästi. Ao3 on noille oikea paikka. Sitäpaitsi twink jail jutut saattavat loukata Lordia ja Pekkaa. Oletteko miettineet sitä.
En ole kekätossari.
No se on ollut jo pitkään tiedossa.Minä olen ketjun pervoin. T. Kekätossari
Lopeta pervo, sun pervoilusi on jotain todella ällöttävää, oot jo vuosia tyydyttänyt pervoilun halusi oikeilla ihmisillä![]()
Yök jaatko vielä miehesi juttujakinOmalla aviomiehelläni. Kuvitteellisia pareja en harrasta. Sekoitat minut johonkin toiseen henkilöön.
Omalla aviomiehelläni. Kuvitteellisia pareja en harrasta. Sekoitat minut johonkin toiseen henkilöön.
Mitäköhän hän on mieltä näistä pervoiluistasi!Omalla aviomiehelläni. Kuvitteellisia pareja en harrasta. Sekoitat minut johonkin toiseen henkilöön.
Kauniita ja realistisia verrattuna mauttomiin Anaaliprismoihin. Niltä voi generoida ainoastaan hiiristit.En todellakaan ole. Kyllä olen poistattanut vauvalla myös törkeimpiä BoJere ficcejä kun niiden paikka ei ole avoimella palstalla. Ei niistä silti yksikään ole ollut niin törkeä kuin P jutut.
Tiedoksi vaan, että Twink Jailissa ei olr mitään pervoa. Sitä voi tehdä ihan housut jalassa. Twinkille tulee siitä vain miellyttävä turvallisuuden tunne, vähän kuin Kärvän kasvoitakin tossa näkyy.![]()
Hyi lopeta jo tuo pervoilu.Niin kun tietää ettei teidän mielessä ollut tämä housullinen vaihtoehto.
No mun mielessä oli kyllä.Niin kun tietää ettei teidän mielessä ollut tämä housullinen vaihtoehto.
Höpö höpöNo mun mielessä oli kyllä.![]()
Lordi & Kärppy? Beauty and the beast?