V
vierailija
Vieras
Hohhoijaa, odotan suhdelomaa Bojanin kanssa että.
Hhhoijaa. Siinähän odotat, ei tuu sellaista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Paitsi että mä esitin yhtä, olin siis sekä tossari että vastapuolion kyllä joku muukin, ainakin yksi, mutta oliko se tosissaan?
Mutta odottaa saa siltiHhhoijaa. Siinähän odotat, ei tuu sellaista.
Siinähän mietit.Kyllä niitä kaksi on ainakin ja joku on selvästi tosissaan
Mutta odottaa saa siltiei oo keltään pois
Ei tosiaan. Jere jättänyt lisäksi "pikkurouvan", mammastiinan, ja kauhoo nyt uutta bändäriverta kieli pitkällä. Naista. Ei miestä.Hhhoijaa. Siinähän odotat, ei tuu sellaista.
Totta kai, pienet homoboikkikset. Onkohan M Silvennoinen mukana reissussa?
Saisinko lisää täti? T. Kakitossari
Lordi tulee sinne laittamaan Kärtsän ojennukseen ja pikku Bojan luikkii sen jälkeen muna koipien välissä Janin syleilyyn.
Sit kun puhun mua kiinnostavasta, mua kiinnostavalla tavalla, niin alkaa julmettu säkätysEt sit osaa kirjoittaa tänne jostain sinua kiinnostavasta? Sun valitus se vasta epäkiinnostavaa on.
Muna "koipien välissä"...? Sehän kelluu terttuna siinä ylhäällä!Lordi tulee sinne laittamaan Kärtsän ojennukseen ja pikku Bojan luikkii sen jälkeen muna koipien välissä Janin syleilyyn.
Kyllä mä sulle kuules tädit näytän.
Oliko tää siis Salkkareista?
Tätäkö kaivattiin?Hep! Kenellä on tallessa se litania emojeista ja tänne kirjoittelusta. Tiedätte varmasti, mitä tarkoitan. Olis kiva taas saada se tähän mukaan![]()
Millainen Mr Lordilla muuten on Se? Onko se suonikas, paksu ja purppura? Ei kai siinä nyt vaan rakkuloita ole, niinkuin naamassaan?
Muna "koipien välissä"...? Sehän kelluu terttuna siinä ylhäällä!
Tätäkö kaivattiin?
Nää pelkkien emojien kylväjät on on kyllä erikoista sakkia. Laitetaan napakymppiä ja peukkua, tai oikein mahdottoman leveä naurunaama korostamaan että kyllä nyt sanoit jotain ihan naurettavaa, varmuuden vuoksi laitetaan niitä vähän enemmän, ei meillä lasketa. Sanallisesti ei osata kommentoida, mutta kuvakirjoituksella onnistuu vähän heikkolahjaisempikin keskustelija.
Ei tosiaan. Jere jättänyt lisäksi "pikkurouvan", mammastiinan, ja kauhoo nyt uutta bändäriverta kieli pitkällä. Naista. Ei miestä.
Jo on vakavaa taasen.Niin, kuka sitten jätti ja kenet. Sitä sopii miettiä ennen kuin julistaa minkäänlaisia totuuksia.