V
vierailija
Vieras
Jo on vakavaa taasen.Niin, kuka sitten jätti ja kenet. Sitä sopii miettiä ennen kuin julistaa minkäänlaisia totuuksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jo on vakavaa taasen.Niin, kuka sitten jätti ja kenet. Sitä sopii miettiä ennen kuin julistaa minkäänlaisia totuuksia.
Jo on vakavaa taasen.
Niin, kuka sitten jätti ja kenet. Sitä sopii miettiä ennen kuin julistaa minkäänlaisia totuuksia.
No sitä varsinkin kannattaisi miettiä, että JOS suhde on menneen talven lumia niin onko kiva että siitä jauhetaan täällä ikuisesti.Plus vielä se, että onko kukaan edes jättänyt ketään. Sitäkin kannattaisi miettiä.
Saakohan ytytytypäivän kunniaksi kunnon leidiboita.Onko naudat niitä sloveniatyyppisiä hönkäyksiä jo näkynyt ytytytypäivänä![]()
Eiks tää enää ollutkaan trolliketju, jossa kaikki puhuu peetä kuulemma.Plus vielä se, että onko kukaan edes jättänyt ketään. Sitäkin kannattaisi miettiä.
Jotkut reppanat ottaa kaiken tosissaan. Ainut totuus on, että hiiri lentää ja panee.Eiks tää enää ollutkaan trolliketju, jossa kaikki puhuu peetä kuulemma.
Trollia harmittaa, koska emojille ei voi heittää kuraa naamaan. Olen käyttänyt emojeja paljon sen jälkeen, kun trollia vi--tti Bojere-kirjoitukseni ja hän haukkui minua sairaaksi. Peukutan ja annan sydämiä Bojere-kirjoituksille edelleen. Voi voi trolliparkaa. Mistäs nyt revit?Tätäkö kaivattiin?
Nää pelkkien emojien kylväjät on on kyllä erikoista sakkia. Laitetaan napakymppiä ja peukkua, tai oikein mahdottoman leveä naurunaama korostamaan että kyllä nyt sanoit jotain ihan naurettavaa, varmuuden vuoksi laitetaan niitä vähän enemmän, ei meillä lasketa. Sanallisesti ei osata kommentoida, mutta kuvakirjoituksella onnistuu vähän heikkolahjaisempikin keskustelija.
Aha, minä oon aina luullu, että joku meistä tossareista on toi emoijeista valittanut.Trollia harmittaa, koska emojille ei voi heittää kuraa naamaan. Olen käyttänyt emojeja paljon sen jälkeen, kun trollia vi--tti Bojere-kirjoitukseni ja hän haukkui minua sairaaksi. Peukutan ja annan sydämiä Bojere-kirjoituksille edelleen. Voi voi trolliparkaa. Mistäs nyt revit?
Trollia harmittaa, koska emojille ei voi heittää kuraa naamaan. Olen käyttänyt emojeja paljon sen jälkeen, kun trollia vi--tti Bojere-kirjoitukseni ja hän haukkui minua sairaaksi. Peukutan ja annan sydämiä Bojere-kirjoituksille edelleen. Voi voi trolliparkaa. Mistäs nyt revit?
Aha, minä oon aina luullu, että joku meistä tossareista on toi emoijeista valittanut.
Eiks tää enää ollutkaan trolliketju, jossa kaikki puhuu peetä kuulemma.
Hah, pieleen taas. Se olin minä, jota ärsytti kuvakirjoitus ihan kaikissa tilanteissa. En ole "tossari", "shippari" tai mitä näitä nyt on.Mitä ihmeen horinaa taasen. Etkö muista tuon kirjoituksen historiaa? Sehän oli nimenomaan jonkun tossarin tussahdus, kun täällä porukalla naureskeltiin emojien kera siirappisille shippihöpinöille ja bojeristijutuille. Vai oletko joku pöntelö uustrolli tässä ketjussa, jolla ei ole mitään hajua loresta.
Juu, no siis itellä tuli nimimerkillinen mieleen, mutta mistäs minäkään mitään varmaksi tiedän.Nimenomaan oli joku teistä tossareista. Taitaa olla joku pölvästi tuo edellinen, joka vaan yrittää änkeä tänne tossarin roolissa trollaamaan, vaikkei mitään tiedä mistään.
Muuten vaan kirjoitit tossarin roolissa sitten.Hah, pieleen taas. Se olin minä, jota ärsytti kuvakirjoitus ihan kaikissa tilanteissa. En ole "tossari", "shippari" tai mitä näitä nyt on.
No minä olen omana itsenäni, mutta näin on täällä kerrottu.Tänne ei kannata tulla trollaamaan, jollei tiedä mistä puhuu.
Hah, pieleen taas. Se olin minä, jota ärsytti kuvakirjoitus ihan kaikissa tilanteissa. En ole "tossari", "shippari" tai mitä näitä nyt on.
Oli tossari tai ei mutta se on varmaa että joku mummo se ainakin oliHeheh. Uskoo, ken haluaa. Kas kun et silloin melkein vuosi sitten tästä kertaakaan maininnut. Se on nyt tämän ketjun loressa tossarin kirjoitus ja sillä sipuli.
Ja vielä kun kerrot, mikä siitä tekee tossarin kirjoituksen?Muuten vaan kirjoitit tossarin roolissa sitten.
Asia mistä siinä meuhdottiin, siinä oli edellä ollut shipille naureskelua muistaakseni.Ja vielä kun kerrot, mikä siitä tekee tossarin kirjoituksen?
Asia mistä siinä meuhdottiin oli yleisesti kirjoitustyyli tällä palstalla, keskenkasvuista kuvakirjoitusta. Sitä harrastaa ihan kaikki, suuntautumiseen katsomatta.Asia mistä siinä meuhdottiin, siinä oli edellä ollut shipille naureskelua muistaakseni.
Ja vielä kun kerrot, mikä siitä tekee tossarin kirjoituksen?
Asia mistä siinä meuhdottiin oli yleisesti kirjoitustyyli tällä palstalla, keskenkasvuista kuvakirjoitusta. Sitä harrastaa ihan kaikki, suuntautumiseen katsomatta.