V
vierailija
Vieras
Siis miksi ei näkyisi jos on siellä? Miksi pitäisi salata?Mistä tiedät? olitko sä siellä? Luuletko Dzejlan näkyvän kuvissa, vaikka siellä olisikin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis miksi ei näkyisi jos on siellä? Miksi pitäisi salata?Mistä tiedät? olitko sä siellä? Luuletko Dzejlan näkyvän kuvissa, vaikka siellä olisikin?
Alkoko ahistaan?Älkää oikeasti tuoko niitä discodin nimiä tänne. Täällä riittää trollattavaa ihan omasta takaa.
Mummo hyvä, se ei ole aito profiili kuvassa.Tätäpä just mummeli, kenen randomin kuva siihen on tullut vedetyksi mukaan![]()
Alkoko ahistaan?
Mä tunnen myötähäpeää noiden kirjoituksista discordissaEi. Tunnen vaan myötähäpeää tollasesta toiminnasta ja se ei ole kiva tunne.
Tämä on paikka kritisointiin, niin että.Älkää oikeasti tuoko niitä discodin nimiä tänne. Täällä riittää trollattavaa ihan omasta takaa.
Aina aiemminkin on salattu.Siis miksi ei näkyisi jos on siellä? Miksi pitäisi salata?
En ole sama, mutta mikähän idea tossakin nyt on, tosi epäkiintoisaa sepostusta.Alkoko ahistaan?
Asioiden, mitään nimimerkkisössötyksiä ei kaivata tänne niin.Tämä on paikka kritisointiin, niin että.
Ei ole ollut paikalla edes, haaveissasi vain.Aina aiemminkin on salattu.
Ei ole pakko olla siellä discordissa edes.Mä tunnen myötähäpeää noiden kirjoituksista discordissa![]()
Ei siellä voi nauraa näiden mummeleiden harhoilleEi ole pakko olla siellä discordissa edes.
No eihän ole mitään salattu. Ei ole yhteiskuvissa ollut jne, paitsi se yksi moka viime syksyltä, mutta kyllä se itse on avoimesti postannut olevansa lähistöllä samaan aikaan.Aina aiemminkin on salattu.
Vastahan Bojankin sanoi, ettei tuo seurusteluaan julkisuuteen. Ihan siksi.Siis miksi ei näkyisi jos on siellä? Miksi pitäisi salata?
No siis miks oot shippidiscordissa?Ei siellä voi nauraa näiden mummeleiden harhoille![]()
Ovat vaan ystäviä ja kollegoita siksi.No eihän ole mitään salattu. Ei ole yhteiskuvissa ollut jne, paitsi se yksi moka viime syksyltä, mutta kyllä se itse on avoimesti postannut olevansa lähistöllä samaan aikaan.
Mutta noin muuten, mitä pidempään ne tätä kuurupiiloa jatkaa sen epäilyttävämmäksi se muuttuu. Herää vain kysymys, että mitä salailtavaa siinä on, kaksi vapaata nuorta tavallisessa heteroparisuhteessa. Kun ei se ole muutenkaan mikään salaisuus enää, siitä on juoruttu jo vuosi. Loppuis epämääräiset spekulaatiot, voisivat näyttäytyä avoimesti yhdessä ja ennen kaikkea loppuis ne epämääräiset "väärät" juorut ja puheet.
Niin mutta miksi? Mieluummin ottaa vastaan kaikki homostelujuorut ja kommentit, sekä ylipäänsä kaiken spekuilun ja stalkkauksen.Vastahan Bojankin sanoi, ettei tuo seurusteluaan julkisuuteen. Ihan siksi.
Onhan noita salaamisia ollut, juuri esim Ursan toimesta.No eihän ole mitään salattu. Ei ole yhteiskuvissa ollut jne, paitsi se yksi moka viime syksyltä, mutta kyllä se itse on avoimesti postannut olevansa lähistöllä samaan aikaan.
Mutta noin muuten, mitä pidempään ne tätä kuurupiiloa jatkaa sen epäilyttävämmäksi se muuttuu. Herää vain kysymys, että mitä salailtavaa siinä on, kaksi vapaata nuorta tavallisessa heteroparisuhteessa. Kun ei se ole muutenkaan mikään salaisuus enää, siitä on juoruttu jo vuosi. Loppuis epämääräiset spekulaatiot, voisivat näyttäytyä avoimesti yhdessä ja ennen kaikkea loppuis ne epämääräiset "väärät" juorut ja puheet.
Esimerkiksi?Onhan noita salaamisia ollut, juuri esim Ursan toimesta.
Kerro joku mehevin. Mulla on väsyttävä päivä, se piristäisi !Mä tunnen myötähäpeää noiden kirjoituksista discordissa![]()
Höpö höpö.Onhan noita salaamisia ollut, juuri esim Ursan toimesta.
Just parasta, ette saa ikinä varmaksi tietää mitään kiusaajat.Niin mutta miksi? Mieluummin ottaa vastaan kaikki homostelujuorut ja kommentit, sekä ylipäänsä kaiken spekuilun ja stalkkauksen.
Siin ois sinulle uusi fanitettava, jonka keikoilla kiertää.Äläpä liioittele
![]()
Toukokuussa olivat keikalla samassa porukassa ja Ursa rajasi hänet pois. Samoin marraskuussa Pariisissa.Esimerkiksi?