V
vierailija
Vieras
Täällä etsitään naipotteluseuraa ja miksei enemmän. Etsitkö miestä vai naista?Siis eihän tästä paikasta etsitä mitään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällä etsitään naipotteluseuraa ja miksei enemmän. Etsitkö miestä vai naista?Siis eihän tästä paikasta etsitä mitään?
Sitä en kiellä, mutta nää on ihan vaan kavereita ja ällöä ajatella bändinjäsenien rutsaamisia noin. Jance samaa peetä myöskin.Sairasta on ainoastaan se että kieltää mitä ihanimman miesrakkauden.
En ole sanonut etsiväni mitään, ja muutenkin menee hiukan uteliaaksi nytten.Täällä etsitään naipotteluseuraa ja miksei enemmän. Etsitkö miestä vai naista?
Ne jakaa sen. Siitä riittää kyllä,Hän on Bojanin salainen rakastaja.
Sitä en kiellä, mutta nää on ihan vaan kavereita ja ällöä ajatella bändinjäsenien rutsaamisia noin. Jance samaa peetä myöskin.
En ole sanonut etsiväni mitään, ja muutenkin menee hiukan uteliaaksi nytten.
En ole siellä edes enää, tyhmiä nää juttusi muuteskin.Sulla on taas kierroksessa uusi misukka KB Discordin kautta. Sun maine leviää siellä.
Laittoi silloin stooreja samasta paikasta jossa oli esiintymässä.oliko se uuden vuoden kitaristi siis jonkun bändin mukana esiintymässä samassa paikassa? koitin katella missä se siis on esiintynyt milloinkin mutta eihän siitä mitään tietysti löydy. Ilmeisesti se on jonkun laulajan taustabändissä kitaristina mutta ei edes sen aikatauluja löytynyt
Tommyn keikalla.Minkäs reissun jälkeen Kärtsä ja Ursa on ruvenneet seuraamaan toisiaan? Ja Jesse?
Sinusta puhutaan siellä. Ja mietitään, kuka heistä sinut nappaa.En ole siellä edes enää, tyhmiä nää juttusi muuteskin.
Ei puhuta, ja edelleen olen nainen, puhut jostain Stagala tyypistä varmaan.Sinusta puhutaan siellä. Ja mietitään, kuka heistä sinut nappaa.
No sitten se on K:n nauru?Minkäs reissun jälkeen Kärtsä ja Ursa on ruvenneet seuraamaan toisiaan? Ja Jesse?
Ei vaan sinusta, olet kuumaa kauraa siellä. Haluatko tietää kuka on johdossa saamaan sinut?Ei puhuta, ja edelleen olen nainen, puhut jostain Stagala tyypistä varmaan.
Mä en oo kyllä nähnyt kuin ihan tätä yhtä nimeä, ja mua inhottaa että sitä edes alun perin leviteltiin. Koko jutun käynnisti se joku joksujen lontoon ajan tuttu tai jostain syystä niiden kanssa siellä tekemisissä ollut, joka pullautti twitterissä kaiken mahdollisen mitä oli niiltä kuullut. Eikä tietty riittänyt että se kertoi kaiken, koska täähän vielä tapahtui suljetussa ryhmässä (vaikkakin aika isolle porukalle), mutta muutama tekopyhä alkoi paheksua sitä ja avautui sen kertomista asioista täysin julkisesti!Janistakin heitetty useampaa nimeä minusta eli mikä sit ois sen nyk. tyttiksen ig muka?
Jännä. Seuraa discord/ twitter fania tää jäbä, mut tää fani ei seuraa takaisinMutta eihän tääkään fani edes seuraa sitä
Kertoiko se siis jotain muutakin kuin Janin gfn nimen?Mä en oo kyllä nähnyt kuin ihan tätä yhtä nimeä, ja mua inhottaa että sitä edes alun perin leviteltiin. Koko jutun käynnisti se joku joksujen lontoon ajan tuttu tai jostain syystä niiden kanssa siellä tekemisissä ollut, joka pullautti twitterissä kaiken mahdollisen mitä oli niiltä kuullut. Eikä tietty riittänyt että se kertoi kaiken, koska täähän vielä tapahtui suljetussa ryhmässä (vaikkakin aika isolle porukalle), mutta muutama tekopyhä alkoi paheksua sitä ja avautui sen kertomista asioista täysin julkisesti!
Jos se on joku nätti niin voi olla bongannut vaan tarinastalkkauksen ja siks seurannutJännä. Seuraa discord/ twitter fania tää jäbä, mut tää fani ei seuraa takaisin![]()
Hohhoijaa, oon kekätossari, eikä puhuta todellakaan.Ei vaan sinusta, olet kuumaa kauraa siellä. Haluatko tietää kuka on johdossa saamaan sinut?
Joo tai fani lakannut seuraamasta.Jos se on joku nätti niin voi olla bongannut vaan tarinastalkkauksen ja siks seurannut
Teki tammikuussa tatskan kun tyty oli Lontoossa käymässä ja että tunteneet toisensa jo vuosia ennen kun seukkaus alkoiKertoiko se siis jotain muutakin kuin Janin gfn nimen?
No mitäs pahaa AIDOSSA miesrakkaudessa olisiSitä en kiellä, mutta nää on ihan vaan kavereita ja ällöä ajatella bändinjäsenien rutsaamisia noin. Jance samaa peetä myöskin.
Sinustapa juuri, olet haluttu mies siellä!Hohhoijaa, oon kekätossari, eikä puhuta todellakaan.
Joo, sehän lörpötteli kaiken siitä miten ne oli päätyneet yhteen uudestaan, kun olivat siis joskus nuorempanakin seurustelleet. Ja lopulta joku kaiveli facebookistakin tietty sen tytön vanhoja kuvia joissa oli Janin kommentteja, ja toki sitten kaivettiin jopa tytön äidin (!!!) facebook päivityksiä, joiden perusteella oli kieltämättä aika helppo tulla siihen johtopäätökseen että ei ne nyt ainakaan mitään hyvänpäivän tuttuja olleet. Tässä vaiheessa oli kyllä varmaan asialla joku ljubljanan tuttu koska käsittääkseni sen fb kuvat eivät olleet julkisesti nähtävillä, mutta en tietty tiedä oliko ne olleet siihen saakka.Kertoiko se siis jotain muutakin kuin Janin gfn nimen?
Miks seuraisi itelleen tuntematonta ihmistä?Jännä. Seuraa discord/ twitter fania tää jäbä, mut tää fani ei seuraa takaisin![]()