V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juntti mikä juntti.No ei ollut vielä siinä kohtaa selvennettu. Ja saan käyttää ihan sellaista kieltä ku haluan, kekä=kuka, mikä.
Olen kuunnellut Kärtsän suloisen seksikästä ääntä ja naurua tuhansien tuntien edestä, ei tuo nauru ole Kärtsää nähnytkään.
Ei kyllä mitään postaillut noihin aikoihinHuoh. Ihan selvästi ei ole. Järkikin sanoo, että ei voi olla Kärtsä, koska oli ja on ollut Suomessa.
Samaa mieltä.
Niinhän sinä olet.Juntti mikä juntti.
Öö miksi ei voi olla?Miksi täällä edes kiistellään jostakin naurusta, kun kaikki tietää ettei se voi olla Jeren? Tästäkin sen huomaa et ihminen kuulee mitä haluaa
Minä vastasin, pönttö.Älä vastaa itsellesi pöljä.
Miksi täällä edes kiistellään jostakin naurusta, kun kaikki tietää ettei se voi olla Jeren? Tästäkin sen huomaa et ihminen kuulee mitä haluaa
Ei kyllä mitään postaillut noihin aikoihin
Niin juuri, jos on siis virallisen syntymäpäivän ajoilta.Ei kyllä mitään postaillut noihin aikoihin
Ei kyllä mitään postaillut noihin aikoihin
Emme voi varmaksi tietää, eikä sitä onko K:n postaukset ajantasaisia.Mihin noihin aikoihin. Postaili eilen ja oli Suomessa. Ihan varmasti Ursan postailutkin ovat eiliseltä. Joku tietävämpi kertoi, että postaa tollaset juhlat aina heti eikä panttaa niitä.
Öö miksi ei voi olla?
Emme voi varmaksi tietää, eikä sitä onko K:n postaukset ajantasaisia.
Kärtsän naurun ja äänen tunnistaa. Tuo ääni ja nauru ei ollut hänen. Miksi K menis jossain Sloveniassa piipahtamassa talvella.Suoria lentoja ei mene. On ollut puhetta yhteisestä (kaveriporukoiden) lomasta lämpöisessä, joten siksikään ei takuulla mitään pikkureissua kusisten synttäripippaloiden takia tee.
Mun mielestä Kärtsällä on usein ärsyttävä, ylikierroksilla käyvä nauru ja tuo on juuri sellainenOlen kuunnellut Kärtsän suloisen seksikästä ääntä ja naurua tuhansien tuntien edestä, ei tuo nauru ole Kärtsää nähnytkään.
Oh yes, you are a very important person. And cleverTää on kyllä hämmästyttävän helppoa nykyisin. Kun heittää pienen vihjeen tyrkylle niin täällä kohistaan koko päivä.
Ei ole, Danijel oli muualla silloin.Niin juuri, jos on siis virallisen syntymäpäivän ajoilta.