V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin juuri, jos on siis virallisen syntymäpäivän ajoilta.Ei kyllä mitään postaillut noihin aikoihin
Ei kyllä mitään postaillut noihin aikoihin
Emme voi varmaksi tietää, eikä sitä onko K:n postaukset ajantasaisia.Mihin noihin aikoihin. Postaili eilen ja oli Suomessa. Ihan varmasti Ursan postailutkin ovat eiliseltä. Joku tietävämpi kertoi, että postaa tollaset juhlat aina heti eikä panttaa niitä.
Öö miksi ei voi olla?
Emme voi varmaksi tietää, eikä sitä onko K:n postaukset ajantasaisia.
Mun mielestä Kärtsällä on usein ärsyttävä, ylikierroksilla käyvä nauru ja tuo on juuri sellainenOlen kuunnellut Kärtsän suloisen seksikästä ääntä ja naurua tuhansien tuntien edestä, ei tuo nauru ole Kärtsää nähnytkään.
Oh yes, you are a very important person. And cleverTää on kyllä hämmästyttävän helppoa nykyisin. Kun heittää pienen vihjeen tyrkylle niin täällä kohistaan koko päivä.
Ei ole, Danijel oli muualla silloin.Niin juuri, jos on siis virallisen syntymäpäivän ajoilta.
Ei ole, Kärtsän ylikierrosnauru on hysteerisempää ja olisi jatkunut pidempään.Mun mielestä Kärtsällä on usein ärsyttävä, ylikierroksilla käyvä nauru ja tuo on juuri sellainen
SInä ja sun vihjeesi. Et ole ainoa "viestintuoja" tässä universumissaTää on kyllä hämmästyttävän helppoa nykyisin. Kun heittää pienen vihjeen tyrkylle niin täällä kohistaan koko päivä.
Emme voi varmaksi tietää, eikä sitä onko K:n postaukset ajantasaisia.
Mun mielestä Kärtsällä on usein ärsyttävä, ylikierroksilla käyvä nauru ja tuo on juuri sellainen
Tämä.Ei ole, Kärtsän ylikierrosnauru on hysteerisempää ja olisi jatkunut pidempään.
No onhan tuo voinu alkaa jo ennen klipin alkua. Yritä vähänEi ole, Kärtsän ylikierrosnauru on hysteerisempää ja olisi jatkunut pidempään.
On myös matalampi ääni tuo videolla.No onhan tuo voinu alkaa jo ennen klipin alkua. Yritä vähän
J:llä on erilaisia nauruja eri tilanteissa, hyvin vois olla Bojanille suunnattuna noin eli ei voida poissulkea kyllä.Kärtsän naurun ja äänen tunnistaa. Tuo ääni ja nauru ei ollut hänen. Miksi K menis jossain Sloveniassa piipahtamassa talvella.Suoria lentoja ei mene. On ollut puhetta yhteisestä (kaveriporukoiden) lomasta lämpöisessä, joten siksikään ei takuulla mitään pikkureissua kusisten synttäripippaloiden takia tee.
Tämä.
Tunnen hyvinkin. Ärsyttävää kuultavaa, parhaimmillaan hiljaaEt tunne Kärtsää ja Kärtsän naurua. Hyvästi.
Samaa mieltä. Todellakinln on erilaisia naurujaJ:llä on erilaisia nauruja eri tilanteissa, hyvin vois olla Bojanille suunnattuna noin eli ei voida poissulkea kyllä.
Samaa mieltä. Todellakinln on erilaisia nauruja
Mun mielestä Kärtsällä on usein ärsyttävä, ylikierroksilla käyvä nauru ja tuo on juuri sellainen
On myös matalampi ääni tuo videolla.
Tunnen hyvinkin. Ärsyttävää kuultavaa, parhaimmillaan hiljaa