Nobelin voittaja antaa palkintonsa Trumpille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehdotan, että palkinnon voittaja luovuttaa palkintonsa tämän palstan ikinuorelle ja aktiiviselle mielipidevaikuttaja MAGA-Rummo-jankkaajalle. Hän saa hyvät yöunet pokaali kainalossaan, eikä aloita heti aamussa minun herjaamista.

Ehdotan että rummomummo lähetetään kaikkien lääketieteen palkinnon saajien tutkittavaksi. Erityisesti psykiatrian ammattilaisille.

Selvittäköön mikä voi ihmismielessä mennä niin pahasti vinksalleen että rummon kaltainen ongelma tupsahti riesaksemme 😫

Ja että tekevät kaikkensa ettei vastaavia pääse MISSÄÄN NIMESSÄ ENÄÄ syntymään tänne
Ilmiannettu viesti. MAGA-Rummo-jankkaajan huumorintaju on plus miinus nolla. Hän ei kestä minkåänlaista itsensä arvostelua edes leikkimielellä. Törkyturpa eikä mitään muuta.

Vassunpaskojen mielestä Nobel meni väärään osoitteeseen.

Pitäisikö sinun kehittää elämässäsi jotakin mielekästä, ettei sinulla olisi jatkuvasti nämä jotkut vasemmistolaiset mielessä? Ei varmaan ole päivää, ettet kirjoittaisi heistä jotakin ilkeämielistä täällä.

Vähän positiivisuutta nyt elämään, hei! Ei kaikista tarvitse pitää, mutta löytyisikö sinulle edes yksi hyvä ystävä, jonka kanssa jakaa kivoja asioita? Minulla on tunne, että tällä palstalla päivystäminen ei tuo sinulle hyvää mieltä.

Pitäisikö sinun kehittää elämässäsi jotakin mielekästä, ettei sinulla olisi jatkuvasti nämä jotkut vasemmistolaiset mielessä? Ei varmaan ole päivää, ettet kirjoittaisi heistä jotakin ilkeämielistä täällä.

Vähän positiivisuutta nyt elämään, hei! Ei kaikista tarvitse pitää, mutta löytyisikö sinulle edes yksi hyvä ystävä, jonka kanssa jakaa kivoja asioita? Minulla on tunne, että tällä palstalla päivystäminen ei tuo sinulle hyvää mieltä.

Et kuitenkaan kiellä väitettäni.

👍 Nykyään tämä vouhkaaja kuin kuin kesy lammas aikaisempaan riehumiseensa vereattuna. Silloin hän lykkäsi Sanna Marin-pilkkaketjuja sokenaan kuvakkeineen ruudun täyteen.

👍 Nykyään tämä vouhkaaja kuin kuin kesy lammas aikaisempaan riehumiseensa vereattuna. Silloin hän lykkäsi Sanna Marin-pilkkaketjuja sokenaan kuvakkeineen ruudun täyteen.

Joo taitaa olla aika aaltoilevaa tuo hänen mieliala. Ehkä on saanut tässä välissä vähän apua? Itse hakeutuisin kyllä oitis terapiaan, jos olisi noin sekava olo, tai vähintään toivoisin, että läheiset huolehtisivat, että saan asianmukaista hoitoa.

Yhteistyössä