V
vierailija
Vieras
IS:n tiedot: Ville Merinen vaatii Sdp:n eduskuntaryhmää koolle häirintäkohun vuoksi
Ville Merinen (sd) antoi Ylen ohjelmassa ymmärtää, että kansanedustajat kohtelevat avustajiaan huonosti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei nyt kauheasti yllätä. Persut on erikoista ja riitaisaa sakkia muutenkin.
Johtuu siitä kun demarien porukassa on heilaajia, kissankiduttajia, venäjämielisiä ja ties mitä...Ei nyt kauheasti yllätä. Demarit on erikoista ja riitaisaa sakkia muutenkin.
On useita tyyppejä, joiden touhuista ja puheista ei voi pitää.Johtuu siitä kun demarien porukassa on heilaajia, kissankiduttajia, venäjämielisiä ja ties mitä...
Raportoitu yp:lle alepan tekemä tämä alkuperäisestä vääristelty viestiEi nyt kauheasti yllätä. Persut on er…….
Otin vain mallia sinun nettikäyttäytymisestä. Törkeää häväistä kunniallista S-ryhmän kauppaketjua vihaviesteissään.Raportoitu yp:lle alepan tekemä tämä alkuperäisestä vääristelty viesti
Jep.Merinen kirjoittaa viestissään, että hänen Ylen ohjelmassa esiin nostama ”ongelmavyyhti” on ”valtava” ja ”luultua suurempi”. Merisen mukaan ogelmilta ”ei voida sulkea silmiä”. Merinen myös ehdottaa, että kokousta johtaisi ”neutraalimpi henkilö” kuin ”nykyinen ryhmäjohto”. Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja on Tytti Tuppurainen.
Hienoa Ville kun olet rehellinen ja lainkuuliainen
Jauhojengi luultavasti ulkoistaa sinutkun paljastit heidän pimeitä touhujaan
Nyt kyllä lähti demujen kannatus luiskaan![]()
MRj:n viestit muuttuvat joka päivä epätoivoisemmiksi. Viha demareita ja Sanna Marinia kohtaan on loppumaton.Merinen kirjoittaa viestissään, että hänen Ylen ohjelmassa esiin nostama ”ongelmavyyhti” on ”valtava” ja ”luultua suurempi”. Merisen mukaan ogelmilta ”ei voida sulkea silmiä”. Merinen myös ehdottaa, että kokousta johtaisi ”neutraalimpi henkilö” kuin ”nykyinen ryhmäjohto”. Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja on Tytti Tuppurainen.
Hienoa Ville kun olet rehellinen ja lainkuuliainen
Jauhojengi luultavasti ulkoistaa sinutkun paljastit heidän pimeitä touhujaan
Nyt kyllä lähti demujen kannatus luiskaan![]()
Ethän ole. V haluaa seksuaalista häirintää harrastaneet edesvastuuseen. Sinä et. Puhkut vihaa ja haukut lyttyyn villemieliset kunnon kansalaisetOlen samanlainen tyyppi kuin Ville. Ihmiset ovat aina uskoutuneet minulle työpaikoilla kipeistä asioistaan.
Höpö höpö. Kirjoitat kaikista fiksuista ihmisistä rumasti ja halventavasti.Ethän ole. V haluaa seksuaalista häirintää harrastaneet edesvastuuseen. Sinä et. Puhkut vihaa ja haukut lyttyyn villemieliset kunnon kansalaiset
Siinä taas perusdemu päästelee pelkkää luikuria kaikille tuttuun punikkityyliinHöpö höpö. Kirjoitat kaikista fiksuista ihmisistä rumasti ja halventavasti.
Olet ikärasisti ja persutrolli.
Enkö ole jo kirjoittanut tarpeeksi usein etten äänestä demareita? Sinulla on harvinaisen paksu kallo. Kai sen takia olet juuttunut tälle palstalle. Minä vuonna kirjoitit tälle palstalle ensimmäisen aivopierusi?Siinä taas perusdemu päästelee pelkkää luikuria kaikille tuttuun punikkityyliin
Enpä yllättyisi jos borat punaisen nimi nousisi esille kun naiset toivottavasti paljastaa seinien sisäpuolisia asioitaJep.
Ville puhkaisee demarien mätäpaiseen.
Sanoo tååpe ”ettekö muka tunne minua” -VIERAlLIJAEnkö ole jo kirjoittanut tarpeeksi usein etten äänestä demareita? Sinulla on harvinaisen paksu kallo. Kai sen takia olet juuttunut tälle palstalle. Minä vuonna kirjoitit tälle palstalle ensimmäisen aivopierusi?
Vaivuit taas infantiilille tasollesi.Sanoo tååpe ”ettekö muka tunne minua” -VIERAlLIJA![]()
SaatVaivuin taas tutulle infantiilille tasolleni.
Pyydän nöyrimmästi anteeksi kaikilta palstalaisilta. En vaan voi mitään häiriökäyttäytymiselleni![]()
Juu, kun kerrankin alepan näppikseltä tulee puoliksikin sivistynyttä tekstiä, niin eihän sitä voi olla antamatta anteeksiSaat
Sinulla on lyhyin muisti. Onko dementIa jo noin pahaksi äitynyt. Saat joku päivä kutsun käräjille pinkkipukumiehen tavoin demareiden ja S-rygmän kauppaketjun jatkuvasta halventamisesta. Ole kotona, kun haastemiesoletettu rimputtaa ovikelloasi.Juu, kun kerrankin alepan näppikseltä tulee puoliksikin sivistynyttä tekstiä, niin eihän sitä voi olla antamatta anteeksi
Älä ole huolissasi, minä annan sinulle anteeksi.Sinulla on lyhyin muisti. Onko dementIa jo noin pahaksi äitynyt. Saat joku päivä kutsun käräjille pinkkipukumiehen tavoin demareiden ja S-rygmän kauppaketjun jatkuvasta halventamisesta. Ole kotona, kun haastemiesoletettu rimputtaa ovikelloasi.
Juu, kun kerrankin alepan näppikseltä tulee puoliksikin sivistynyttä tekstiä, niin eihän sitä voi olla antamatta anteeksi