V
vierailija
Vieras
Löysentäkää sitä päässä olevaa pipoa. Itse en ole ees Kärtsän fani vaan kuuntelen Joksuja. Silti Pipolätkä kontsa on musta ihan hillittömän hauskaa ja upeaa. Bojanin ehtii Kärtsä tapaamaan myöhemminkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jahas hiiripakottaja taas paikalla, tais mennä kovasti tunteisiin![]()
No eihän täällä ole kuin toi hiiripakottaja kiukkuilemassa. Ei täällä häntä lukuunottamatta edes haluta hiirtä mukaan mihinkään K:hon liittyvään.Löysentäkää sitä päässä olevaa pipoa. Itse en ole ees Kärtsän fani vaan kuuntelen Joksuja. Silti Pipolätkä kontsa on musta ihan hillittömän hauskaa ja upeaa. Bojanin ehtii Kärtsä tapaamaan myöhemminkin.
Tähän asti näkyneet kumppanit oli Anssin ja Antin . Myös eka yönä kuulunut naisen "komennus" oli oli Antin kumppiksen.Juu no miten sen nyt ottaa, noista viesteistä vois päätellä, että luulette tässä olevan jotain enemmänkin J ja isojen miesten välillä, kun ei taida olla. P:llä kai kumppanikin mukana.
Löysentäkää sitä päässä olevaa pipoa. Itse en ole ees Kärtsän fani vaan kuuntelen Joksuja. Silti Pipolätkä kontsa on musta ihan hillittömän hauskaa ja upeaa. Bojanin ehtii Kärtsä tapaamaan myöhemminkin.
Ei todellakaan ole ainoa B ja K pakottaja täällä, itsekin eri olen.No eihän täällä ole kuin toi hiiripakottaja kiukkuilemassa. Ei täällä häntä lukuunottamatta edes haluta hiirtä mukaan mihinkään K:hon liittyvään.
Plus ei tää mikään pelkän K:n fanitusketju oo koskaan ollut.Ei todellakaan ole ainoa B ja K pakottaja täällä, itsekin eri olen.
Hyvin pitkälle on. K niitä jatsinsoittajiakin kannattelee. Ne ei ois päässy edes viisusemeihin ilman K:n antamaa ilmaista näkyvyyttäPlus ei tää mikään pelkän K:n fanitusketju oo koskaan ollut.
No olishan, helpolla, tää on käyty jo ennenkin läpi.Hyvin pitkälle on. K niitä jatsinsoittajiakin kannattelee. Ne ei ois päässy edes viisusemeihin ilman K:n antamaa ilmaista näkyvyyttä![]()
No eihän täällä ole kuin toi hiiripakottaja kiukkuilemassa. Ei täällä häntä lukuunottamatta edes haluta hiirtä mukaan mihinkään K:hon liittyvään.
Onks tää nyt sitä Kärtsän "ollu kaikenlaisia heräämisiä"?![]()
Salamatskua
Homojen? Lätkäpelaajien? Miesten?Aijai mikä meno Rukalla, on Kärppä elementissään omiensa parissa
![]()
On sulla oudot pakkomielteet. Oot varmaan niitä parasosiaalisia, jotka kuluttaa päivänsä anaalificcien parissa.Minä haluan. Sinä ja sun hiiresi.![]()
Muffari sai discordin hiljennettyä niin tännekö ootte karanneet?Minä haluan. Sinä ja sun hiiresi.![]()
Saa viettää aikaa sellaisten hyvien ystävien kanssa, ketkä kaikki ymmärtävät jäkiksen päälle, mikä on hänen rakkain harrastuksensa ollut lapsesta saakka.Homojen? Lätkäpelaajien? Miesten?
On varmankin. Hän on vihdoin oivaltanut, että pitää järjestää itselleen aikaa myös tällaiseen toimintaan. Jääkiekkoa pelaamalla kunto nousee ja myös mieli lepää, kun saa samanmielisten ystävien kanssa viettää aikaa.Onks tää nyt sitä Kärtsän "ollu kaikenlaisia heräämisiä"?![]()
On varmankin. Hän on vihdoin oivaltanut, että pitää järjestää itselleen aikaa myös tällaiseen toimintaan. Jääkiekkoa pelaamalla kunto nousee ja myös mieli lepää, kun saa samanmielisten ystävien kanssa viettää aikaa.