Oletko koskaan miettinyt mitä voit tehdä isänmaasi hyväksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tehdä töitä 18 -vuotiaasta ja maksaa veroja.
3 lasta.
Käyttää mahd. vähän yhteiskunnan tukia, terveydenhuoltoa ja opiskelumahdollisuuksia.
Kuolla seuraavana päivänä kun pääsee eläkkeelle.

Silloin on isänmaa ja OrpoPurra tyytyväisiä ja silloin on elämä eletty ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Ja mitään noista et pysty tekemään.
jaa- ah....
Tosta kuolemastani en vielä tiedä, en ole lähellä eläkeikää.
Enkä aio tappaa itseäni edes Sinun iloksesi ensimmäisenä eläkepäivänäni.

Olen opiskellut, joten olen käyttänyt verorahoja. Siihen aikaan otetettiin lainaa ja käytiin työssä kesät, lomat ja viikonloppuisin. En ollut ns köyhä opiskelija kärvistellen, kävin silloinkin ulkomaanmatkoilla palkkarahoillani.
Joten en ollut siis vielä 18 v. työelämässä.
Lapsia on tullut tehtyä.
Ja niitä veroja olen mielestäni maksanut ihan oman osuuteni ja todennäköisesti Sinunkin puolestasi, sillä ei ole mitään ylimääräsiä harkinnanvaraisia yhteiskunnan tukia ole tarvinnut hakea.

jaa- ah....
Tosta kuolemastani en vielä tiedä, en ole lähellä eläkeikää.
Enkä aio tappaa itseäni edes Sinun iloksesi ensimmäisenä eläkepäivänäni.

Olen opiskellut, joten olen käyttänyt verorahoja. Siihen aikaan otetettiin lainaa ja käytiin työssä kesät, lomat ja viikonloppuisin. En ollut ns köyhä opiskelija kärvistellen, kävin silloinkin ulkomaanmatkoilla palkkarahoillani.
Joten en ollut siis vielä 18 v. työelämässä.
Lapsia on tullut tehtyä.
Ja niitä veroja olen mielestäni maksanut ihan oman osuuteni ja todennäköisesti Sinunkin puolestasi, sillä ei ole mitään ylimääräsiä harkinnanvaraisia yhteiskunnan tukia ole tarvinnut hakea.

Terveydenhuoltoon en vastannutkaan.
Toki on työterveyshuolto ja joutuu valitettavasti käyttämään julkista sektoria palveluihin, joita ei työnantaja kustanna. Vaikka palkka riittää yksityisiä lääkäriasemia tukemaan ja käyttämään, on mielestäni tyhmää tuhlata sinne rahaa.

Yhteistyössä