Miksi nelikymppiselle miehelle ei kelpaa nelikymppinen nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ne miehet haluaisivat olla sen ikäisten naisten kanssa kuin eksänsä on, niin kai ne sitten olisivat sen eksänsä kanssa. Lisäksi hedelmällisyys on tärkeä asia seksuaalisuudessa. Ei ehkä vakiintuneessa parisuhteessa, mutta uutta parisuhdetta muodostettaessa.

Teinitytöt ja nuoret naiset seurustelevat mieluiten pari vuotta vanhemman miehen kanssa. esim. 16-vuotiaan elämästä kaksi vuotta on 12,5 prosenttia. Samalla prosentilla laskien 40-vuotiaan miehen ihannepuoliso olisi 35-vuotias nainen.

Teinitytöt ja nuoret naiset seurustelevat mieluiten pari vuotta vanhemman miehen kanssa. esim. 16-vuotiaan elämästä kaksi vuotta on 12,5 prosenttia. Samalla prosentilla laskien 40-vuotiaan miehen ihannepuoliso olisi 35-vuotias nainen.
Miehen ihannepuolisin iän voi laskea seuravalla kaavalla.

Miehen ikä jaettua kahdella plus seitsemän.

40 vuotta jaettuna kahdella plus 7 = 27 vuotta.

Jos ne miehet haluaisivat olla sen ikäisten naisten kanssa kuin eksänsä on, niin kai ne sitten olisivat sen eksänsä kanssa. Lisäksi hedelmällisyys on tärkeä asia seksuaalisuudessa. Ei ehkä vakiintuneessa parisuhteessa, mutta uutta parisuhdetta muodostettaessa.
No ne miehet tietää että enemmistöllä oman ikäsillä on seksihalut menneet niin miksi hakeutua uusiin kärsimyssuhteisiin ja elää jatkuvassa puutteessa? Nuorista naisista sitä halua löytyy.

Siinä vastaus AP:n kysymykseen vaikka tuskin on enää palstaa seuraamassa.

Niin, ne "kypsät" (= yli 40 v) naiset kokevat, että heillä on olisi seksihaluja jos mies vain ensin tekisi hänen haluamansa asiat. Miehet kyllä nuo asiat hoitaisivat, kunhan seksiä olisi harrastettu ilman ennakkoehtoja...

Pattitilanne?

Eikö mies sitten ymmärrä vakiintuessaan, että nainenkin vanhenee?
Suurin syy suomalaisten pariskuntien eroille on alkoholi, huumeet, työnarkomania, peliriippuvuus tai väkivalta.
Miesten selitykset erojen syistä ovat tuulesta temmattuja.
Naisten halut vähemmästäkin haalistuvat, kun katsoo millaisia jörriköitä yli nelikymppiset suomalaiset miehet ovat. Karvakuonoja, nettinörttejä ja aikuisviihdesivujen vakioluukuttajia. Ei yksikään normaali nainen huoli tämän palstan miesoletettuja edes kahviseuraksi ilman pullaa.

Suurin syy suomalaisten pariskuntien eroille on alkoholi, huumeet, työnarkomania, peliriippuvuus tai väkivalta.
Naisten halut vähemmästäkin haalistuvat, kun katsoo millaisia jörriköitä yli nelikymppiset suomalaiset miehet ovat. Karvakuonoja, nettinörttejä ja aikuisviihdesivujen vakioluukuttajia. Ei yksikään normaali nainen huoli tämän palstan miesoletettuja edes kahviseuraksi ilman pullaa.
⬆️
Sanoi 50 kg ylipainoinen narttu-🐘

Kyl mulle kelpais vanhempi nainen ja nelikymppinen lapset jo tehtynä vai oisko viellä iltatähti. Yks hulluimmista ehdotuksista mitä mulle kyl yks 38vuotias ehdotti et tehään lapsi et se voi kiristää äitiltään rahaa. Mä sqnoin et tajuutko mikä homma on vauvassa et en kyl tommoseen lähde. Yhdenkin lapsen kasvatuksessa on hommansa. Noh ainiin olin 18vuotias ja ekaa kertaa baarissa. Nih yks tosi seksikäs nainen tuli mun kaa jutulle sanoi et in 22vuotias ja noh niin päädyttiin meille ja siinä sit tietty seksii aamul ku herää nih hwrään et tää nainen ottaa suihin ja sit aamupanot ja sitkun nainen tekee lähtöä ni huikkaa ainiin sori et valehtelin oon oikeesti 44vuotias. Aatella nyt se on eläkeläinen jo niin se aika rientää. Mulle aikuisen naisen naama ja kroppa paras. Toikin baari mimmi oli villi seksissä. Nuoret naiset makaa kuin lahna ja vanhemmat naiset o on kiimasen villejä temppuineen j haluavat kokeilla uusia juttuja sängyssä. Ja onhan sen aikuisen naamaa miellyttävämpi katsoa kuin lapsen naamaa mä oon omal kohal aika varma et lapsi lukutäynnä. Vai ehkä yks lapsi jokq poika mut ei pakollinen. Ite täytän nelkytvuotta ja jos ikähaarkukkaa miettisin ni 30- 50v ikähaarukka

Tämähän on win-win-tilanne. Sinä ja muut hiekasta kärsivät saatte juoda kahvinne rauhassa, miehet nauttivat iltapäiväteestä nuoressa elämänmyönteisemmässä seurassa.
d54f5f75c2a0ae892fba1916c255f5f9.jpg

Yhteistyössä