V
vierailija
Vieras
No samassa hotellissa vaihtoi huonetta, äläpä sepittele itse.Ihan sama, oli varmaan eri paikassa silloin kun oli siellä yksin reissussa. Nyt ovat samassa paikassa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No samassa hotellissa vaihtoi huonetta, äläpä sepittele itse.Ihan sama, oli varmaan eri paikassa silloin kun oli siellä yksin reissussa. Nyt ovat samassa paikassa
Ja se hotelli on ERI kuin K:lla.No samassa hotellissa vaihtoi huonetta, äläpä sepittele itse.
Kun ei ole, toi nainen asuu tuolla, tottakai valheet oiotaan. Ehkä K pyytää apua treeniohjelmaansa.Ahdistaako tossareita noin paljon jos pojat on samalla lomalla naisten kanssa.
Ei ole kuvia hänestä missään.Näyttää kyllä vanhemmalta.
Ahdistaako tossareita noin paljon jos pojat on samalla lomalla naisten kanssa.
Näyttää kyllä vanhemmalta.
Heh kun oot hauska, B kupin rinnat on minulla. Sopivat tähän vartaloon varmasti.Sinun tissisi on alakerran puolella, mies kun oot
Heh kun oot hauska, B kupin rinnat on minulla. Sopivat tähän vartaloon varmasti.
Heh kun oot hauska, B kupin rinnat on minulla. Sopivat tähän vartaloon varmasti.
B-kupin munat.En ole koskaan kuullut miehen vertaavan muniaan kuppikokoon mut tossari onkin erilainen mies
Puhut sit itsestäsi, minä oon nainen.Tissit ne on miehilläkin.
Eli oot mies, kunnet tiedä rintaliivien kokoja?Sun tissit on Bojanin kokoiset?![]()
Seija on tykännyt Kn postauksesta, selvästi on tulossa samalle lomalle helmikuussa![]()
Varmasti ei ole, mitä ystäväkollega siellä tekis.Seija on tykännyt Kn postauksesta, selvästi on tulossa samalle lomalle helmikuussa![]()
Lindakin ja kommentoinutkin, tuleekohan sekinSeija on tykännyt Kn postauksesta, selvästi on tulossa samalle lomalle helmikuussa![]()
Tottakai tuleeLindakin ja kommentoinutkin, tuleekohan sekin![]()
Tottakai tulee![]()
Mä oon jo matkalla!!!Minäkin oon kommentoinut. Kai mäkin sinne sit pääsen.![]()
Yhtään viestiä en ole täältä poistanut, miehet saa olla miehiäEn ole, sinähän se poistit minun vastaukset, kateellinen K fani.