V
vierailija
Vieras
Hyi v taas solkataan huuli pitkällä slovakkiselostusta niin, että räjäpisarat lentää ruokiin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneks ei oo mun poikaystävä, oksettaa nimittäin sen verran ton jätkän ruoka suussa puhuminenHyi v taas solkataan huuli pitkällä slovakkiselostusta niin, että räjäpisarat lentää ruokiin![]()
Navigoida se on.No enpä oo nähny jostain kekätissi/miesviestien välistä. Täällä on vähän hankala nykyään navikoida. No eipä tuo mikään vakava petos ollukaan
Ootko sä sama, joka tehtaili vauvan AVllä perintökränä aloituksia. Rahakas lähisuku tuntui olevan taustalla niissäkinMulle tarjottiin ränsistyneen ja lahon kesämökin myynnistä 770 000€. Sijaitsee Nuuksiossa, se selittää hintaa. Päätin suostua. Nyt pitää vain jännittää, suostuuko hallintaoikeuden omaava leski luopumaan oikeudestaan. Jos ei, voi olla, ettei kauppoja synny
Toi summa oli ihan saikku ja olin lentää persiilleni luettuani viestin siitä. Ovat aiemminkin tarjonneet, vähemmän, mutten myynyt.
Seuraat Bojania koska?Hyi v taas solkataan huuli pitkällä slovakkiselostusta niin, että räjäpisarat lentää ruokiin![]()
Olihan, jos kerta tuomion sai, ei ole minun vika noi typerät mieshuutelut myöskään.No enpä oo nähny jostain kekätissi/miesviestien välistä. Täällä on vähän hankala nykyään navikoida. No eipä tuo mikään vakava petos ollukaan
Miten sellainen voi hävitä, ite myin rahapulassa mökiltä löytyineitä kultakoruja tässä kans hiljan, 160 eur sai aika pienestä määrästä ne renkaat, jotka venytti minun korvia sai lähteä kanssa, pari sormusta ja yhen kellon, joka lyhennettynä sopisi pidin itse. Täytyis vielä kattoo vanhempien luota onko siellä omia vanhoja koruja, jotka vois myydä.Vttu mä oon hävittäny kultalaatan. Ei ollu iso mutta kuitenkin näillä hinnoilla vtuttaa. Oli joku KOP pankin juhlalaatta. Jos selvännäkijöitä paikalla, niin tulen iloiseksi ja onnelliseksi
Mummoille on opetettu joskus aikoinaan, ettei ruoka suussa saa puhua. Käykää joskus vaikka Italiassa!Onneks ei oo mun poikaystävä, oksettaa nimittäin sen verran ton jätkän ruoka suussa puhuminen
Klo 4:29 luulisi ihmisellä olevan jotain muuta tekemistä kuin seurata yhden slovenialaisen rä-jäpisaroita hänen syödessään. Ei silti, Bojan on ihana tyyppi, Suomen vävypoika, Jeren kultamussukka. Ilmeisesti sinunkin mielestäsi.Hyi v taas solkataan huuli pitkällä slovakkiselostusta niin, että räjäpisarat lentää ruokiin![]()
Onhan se todella ällöttävää ja kertoo sivistymättömyydestä. Se on niin ”mukavaa” katella vastapäätä istuvan ruokapalleron pyörivän suussa.Mummoille on opetettu joskus aikoinaan, ettei ruoka suussa saa puhua. Käykää joskus vaikka Italiassa!
Mummon sivistystuokio: ruokapöydässä pitää istua jurosti hiljaa.Onhan se todella ällöttävää ja kertoo sivistymättömyydestä. Se on niin ”mukavaa” katella vastapäätä istuvan ruokapalleron pyörivän suussa.
Ai teillä niin?Mummon sivistystuokio: ruokapöydässä pitää istua jurosti hiljaa.
No eipä tuo taida sellaistakaan tarkoittaa, siinä välissä voi puhuakin, minun äiti on maalta ja puhuu välillä ruoka suussa vahingossa, ihmettelen koska toihan opetetaan jo koulussa, oon joskus jossain juhlassa vaivihkaa huomauttanut, isä ei onneksi eikä muut lähipiiristä.Mummon sivistystuokio: ruokapöydässä pitää istua jurosti hiljaa.
Ja homopalstoilla anaalipanojen ihastelu.Mummojen harrastukset. Yks kyttää sieraimia, toinen räjäpisaroita. Vai onko sama henkilö, en tiedä.
Lopeta pönttö.Mummot kertokaa tyhmälle, eikö siellä persereiässä ole kakkaa, mihin se kulli työnnetään?
Hiirikö siellä taas osoittaa sivistymättömyyttäänKlo 4:29 luulisi ihmisellä olevan jotain muuta tekemistä kuin seurata yhden slovenialaisen rä-jäpisaroita hänen syödessään. Ei silti, Bojan on ihana tyyppi, Suomen vävypoika, Jeren kultamussukka. Ilmeisesti sinunkin mielestäsi.
Kerro nyt äläkä panttaa.Lopeta pönttö.
Vaihtoivatko paikkaa Koh Taolle?Söpöä, ne näyttää sittenkin olevan kolmistaan reissussa. Kärtsä, Rony ja pikkuveli.