V
vierailija
Vieras
Ei kai se nyt liikenteeseen lähde, jos on kauheasti pämpännyt tai krapulassa. Eikä ota pikkuveljeä kyytiin. Kyllä ne siellä muutakin tekee kuin ryyppää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kai se nyt liikenteeseen lähde, jos on kauheasti pämpännyt tai krapulassa. Eikä ota pikkuveljeä kyytiin. Kyllä ne siellä muutakin tekee kuin ryyppää.
Puhu itsellesi vaan.Kun ikää tulee niin kannatta käydä tarkistuttamassa näkö ja kuulo!
Moi eri, se on ihan hyvä käydä. T. EriPuhu itsellesi vaan.
t. eri
Moi eri, se on ihan hyvä käydä. T. Eri
Sinä myös! T. Ereistä ereinHienoa, että olet menossa.
T. eri eri
Tarkistuta vaan hyvä herra.Tarkistuta korvat mies.
Tarkistuta korvat mies.
Puhutko taas itsellesi, voi sinua.Tarkistuta vaan hyvä herra.
En puhu, olen nainen toisin ku sinä.Puhutko taas itsellesi, voi sinua.
Eivät seuraa edes toisiaan enää.Onko tää C sit muka eronnut tosta ulkkiskumppanistaan, mitä löytyy haulla?
Haluaisit olla.En puhu, olen nainen toisin ku sinä.
-23 ollut ainakin kuvissa vielä, ei sillä että J:hin mitenkään liittäisinkään.Eivät seuraa edes toisiaan enää.
Tiedän varautua siihen, että B lässytys palstoilla alkaa ja mistä johtuu, jos alkaa, että osaan vttuilla osaavasti. Eipä näy mitään merkkejä että alkaisi. Siellä se opportunistijuippi onneksi märehtii kaukana Kärtsästä. Katson ehjä noin joka kymmenen stoorin. Siksi.Seuraat Bojania koska?
Klo 4:29 luulisi ihmisellä olevan jotain muuta tekemistä kuin seurata yhden slovenialaisen rä-jäpisaroita hänen syödessään. Ei silti, Bojan on ihana tyyppi, Suomen vävypoika, Jeren kultamussukka. Ilmeisesti sinunkin mielestäsi.
Eli hoitsu.olen yötyössä eikä ollut mitään tekemistä ennen lopputouhuja
Eikö se ymmärrä biisin sanoituksia?Jerellä igssä biisinä no woman no cryaika selvää pässinlihaa tää
Muistan kanssa tuon haastattelun, olen yrittänyt etsiä, missä se oli. K käkätti siinä niin paljon, korkealta ja kovaa, että ajattelin jo olevan jossain aineissaPikkuveli taisi täyttää joskus loppuvuodesta 18 vuotta. Olisikohan reissu isonveljen synttärilahja täysi-ikäiselle? Ja matkassa (lähes) kahdestaan.
Muistan silloin joskus vuonna 2023, kun K oli jossain haastattelussa tai vastaavassa, ja sen puhelin soi kesken kaiken. Totesi, että hänen ottaa tämän, kun pikkuveli soittaa. Ihana.
Töitä, eli pohtii hyvää kuvakulmaa persepunnerruksiin somessa. No kyllä mäkin mieluummin tollasesta rahaa saisin. Ku 8h/päivätyöstäIhan eri reissulla on tämä nainen, ei varmana tollaisessa ryyppyporukassa viihdy, ja tekee töitä, ei ole vain lomalla tuolla.