K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinka niin. Minä olen tässä väittelyssä ainoastaan faktantarkistajana. Huone ei näytä samalta noissa postauksissa, ranta kyllä. Samassa paikassa oleminen ei vielä kerro mitään. Mukana on myös R ja hän oli myös siellä Tiksissä silloin kesällä, jos satut muistamaan.

Olen myös ensimmäisenä tunnustamassa olleeni väärässä heti kun oikeasti pitäviä todisteita tulee.

Anaaliseksi on miehiä varten, pelkästään heidän itsekkäisiin tarkotuksiin. Homot on homoja, mut miks heteromies haluaa panna naista kakkoseen mielummin ku ykköseen, kysynpä vaan. Joo ja älkää selittäkö et kireempi tms, paskat, aito, oikea mies, Mies, ei koskaan pyytäisi, vaatisi, olettaisi naisensa suostuvan anaaliseksiin omien sairaiden halujensa takia (oikealla miehellä ei edes ole sellasia haluja), joka naiselle tuottaa lähinnä vain kipua ja tuskaa ja tuo mukanaan muitakin ongelmia. Ja Oikea Mies ei edes halua panna perseeseen naistaan.

Mitäpä ihan vilpittömästi veikkaatte, kummankohan kainaloa, noista viinaan menevistä möhömahoista, tuo daami lämmittää? Miettikää statusta ja tienestejä, mitäpä luulette?

Minä niin toivon, että Kärtsä osaa / haluaa tunnistaa ne, jotka juoksee pelkän rahan ja julkisuuden perässä. En kyllä ole ollenkaan varman - hän ei ole kuitenkaan sen kummoisempi kuin muutkaan miehet eli jos tyrkyllä on niin silloin otetaan. Laastariksi ainakin.

Yhteistyössä