V
vierailija
Vieras
Huurumunamummot ei koskaan kestä totuutta.Jahas se on Kärtsäkin saanut ystäväkollegan![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huurumunamummot ei koskaan kestä totuutta.Jahas se on Kärtsäkin saanut ystäväkollegan![]()
Ja sandalit myösKärtsän rantaviltti näkyy Cn uusimmassa postauksessa
Äläpä yleistä. Kaikki ei kuulu tuohon lahkoon.Huurumunamummot ei koskaan kestä totuutta.
Ja sandalit myös
Kysyinkö sulta?Mä oon eri, mut en tykkää seksistä.
Kuka jaksaa lukea teidän jaarittelujaOlet myöhässä. Lue viestejä.
Sä ryntäsit kertomaan seksuaalisuudestasi, kun kysyttiin muulta. Kuka se pervo tässä on?Tää on yleinen ketju. Sun typeriin kysymyksiin saa vastata kuka tahansa. Pervo.
Kun ei ole mitään ns. totuutta löytynyt vielä.Huurumunamummot ei koskaan kestä totuutta.
NönnönnööOnko sulla senmonenkin? Voi että pervo.
En jotenkin koe, että minun suuntautumiset tai seksitavat ois tän ketjun aihe millään tapaa.Mistä seksistä tykkäät? Onko anaali ykkönen?
Niin sä koit kaikki ihmiset, jotka ei puhu seksistä ankeuttajiks, et nyt vähän pussiin taas puhut itsesi.En jotenkin koe, että minun suuntautumiset tai seksitavat ois tän ketjun aihe millään tapaa.
Bojanin, ehkä Nacen.Mitäpä ihan vilpittömästi veikkaatte, kummankohan kainaloa, noista viinaan menevistä möhömahoista, tuo daami lämmittää? Miettikää statusta ja tienestejä, mitäpä luulette?
Eihän tossa nyt vain puhumisesta ollut kyse eli en.Niin sä koit kaikki ihmiset, jotka ei puhu seksistä ankeuttajiks, et nyt vähän pussiin taas puhut itsesi.
Mitäpä ihan vilpittömästi veikkaatte, kummankohan kainaloa, noista viinaan menevistä möhömahoista, tuo daami lämmittää? Miettikää statusta ja tienestejä, mitäpä luulette?
Nacella pienemmät tienestit, mutta isompi möhömaha.Bojanin, ehkä Nacen.
Bojanin, ehkä Nacen.
Mitäpä ihan vilpittömästi veikkaatte, kummankohan kainaloa, noista viinaan menevistä möhömahoista, tuo daami lämmittää? Miettikää statusta ja tienestejä, mitäpä luulette?
Bojan on kyllä viinaan menevämpi.Nacella pienemmät tienestit, mutta isompi möhömaha.
Edellisen kohdalla tais tunnistaa, miksi tämä eroaisi siitä.Minä niin toivon, että Kärtsä osaa / haluaa tunnistaa ne, jotka juoksee pelkän rahan ja julkisuuden perässä. En kyllä ole ollenkaan varman - hän ei ole kuitenkaan sen kummoisempi kuin muutkaan miehet eli jos tyrkyllä on niin silloin otetaan. Laastariksi ainakin.
Viinaan menevä on, mutta kyllä se daamien perässä menee raha ja suosio edellä.Bojan on kyllä viinaan menevämpi.
Paramamma tietää aina paremminMinä niin toivon, että Kärtsä osaa / haluaa tunnistaa ne, jotka juoksee pelkän rahan ja julkisuuden perässä. En kyllä ole ollenkaan varman - hän ei ole kuitenkaan sen kummoisempi kuin muutkaan miehet eli jos tyrkyllä on niin silloin otetaan. Laastariksi ainakin.
Sinäkö tiedät Ronyn statuksen ja tienestit? En minä ainakaan tiedä.