Ei tänäänkään tuulivoimaa ja sähkö on sen takia erityisen kallista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rikkaat siat kyttää kavereittensa kanssa koska toi mun poliittisesti tärkeä paskahousu haluaa lisää rahaa ja SUOMEN KANSA itkuttaa yhyy yhyy tarviiko minun mennä antamaan lisää rahaa kun mulla on niin V...n kylmä yhyy

Tiistaina pörssisähkö parhaimmillaan ihanan kallista: yli 82 senttiä/kWh ja siihen siirto + marginaali + verot päälle.

Kuinka viisasta mahtoi olla ajaa turvevoimalat alas? Turvetta voi polttaa silloinkin, kun ei tuule.

Marinin hallituksen päätös:

Viimeksi muokattu:
Tiistaina pörssisähkö parhaimmillaan ihanan kallista: yli 82 senttiä/kWh ja siihen siirto + marginaali + verot päälle.

Kuinka viisasta mahtoi olla ajaa turvevoimalat alas? Turvetta voi polttaa silloinkin, kun ei tuule.

Naisten vika. Ilman miehiä naiset asuisivat luolissa mutta silti me hyväksymme naisten päätökset tässäkin asiassa.

Vihreät tytöt...

Vihreät tytöt...
Vihreät luulivat että tuulivoima on ilmaista koska tuuli on ilmaista. Tänään näemme kuinka kalliiksi tuulivoima tulee.

Vihreät ovat onnistuneet vähentämään ydinvoiman rakentamista ja käyttöä jo 50 vuotta. Siksi monessa maassa on hiilivoimaloita vieläkin käytössä. Syytän vihreitä maapallon lämpenemisestä koska vihreät ovat onnistuneet säilyttämään hiilivoimalat käytössä ja ydinvoimalat suljettuna. Kiitos vihreät teidän asiantuntemuksestanne!

Vihreät eivät ymmärrä mitään energiantuotannosta silti vihreät ovat kaikkein halukkaimpia päättämään energiaratkaisuista. Naiset eivät vaan ymmärrä mitään tekniikasta, eikä heiltä pidä siitä mielipidettä edes kysyä.

Vihreät ovat aina onnistuneet olemaan historian väärällä puolella, aina.