Mitä kirjaa luet nyt?

Tämä on jännäri. 460 sivua. Helppolukuista. Tulee luettua lähinnä vaan dekkareita
Ootko vareksia lukenut? Se on ainoo dekkari kirjailia jota lukenut. Tai en ainakaan muista et olisin muita lukenut just lopetin sarah j maasin kirjasarjan jossa jokainen kirja oli tuhat sivuinen. Mut tälläselle lukukutoukalle se oli alkupaloi. Satutko muuten tietämään mikä on maailman paksuin kirja ja minta sivua siinä on? Mä oon nyt jumittunut fantasia maailmoihin. On kiva nähä tekstit kuvina mielessään. Näätkö sä kuvia paikoista kun luet?

Ootko vareksia lukenut? Se on ainoo dekkari kirjailia jota lukenut. Tai en ainakaan muista et olisin muita lukenut just lopetin sarah j maasin kirjasarjan jossa jokainen kirja oli tuhat sivuinen. Mut tälläselle lukukutoukalle se oli alkupaloi. Satutko muuten tietämään mikä on maailman paksuin kirja ja minta sivua siinä on? Mä oon nyt jumittunut fantasia maailmoihin. On kiva nähä tekstit kuvina mielessään. Näätkö sä kuvia paikoista kun luet?
En muistaakseni ole. Jossain vaiheessa luin paljon myös fantasiaa. Jos kirjoista tehdään leffoja tai sarjoja, petyn melkein joka kerta kun eivät vastaa omaa mielikuvaa

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
En muistaakseni ole. Jossain vaiheessa luin paljon myös fantasiaa. Jos kirjoista tehdään leffoja tai sarjoja, petyn melkein joka kerta kun eivät vastaa omaa mielikuvaa
Mut tiiätkö yhen sarjan jossa leffa oli mielötön ja varmaan voittaa kirja. Jos nimi aragorn merkkaa sulle jotain on niin hieno leffa. Tiesitkös et täällä on joku palkinto tai kunnia maininta kuka lukee eniten vuodessa. Mun vanha duunikaveri pääs lehteen. Toisaalta en epäile etteikö ollut lukenut kaikkia kirjoja. Mut voishan tossa huijjaa lainailee vaan kirjoi eikä lue niitä. Tiiäks mikä mua harmittaa. Mut sven hasselin viimenen kirja taistelu berliinistä jäi kesken. Kuoli 95vuotiaana rakkaassa espanian kodissaan. Mähän käytän monesti nikkiä barcelonablom. Barcelona oli haaveilia jolla oli appellsiini puun siemeniä jotka aikoi istuttaa kun ois päässyt kotiinsa. Mutta jäi itärintamalle. Ootko sä yhtään lukenut sotakirjoi?

Luin juuri Asako Yuxukin 'Voita" - krjan sekä Anna-Kaisa Linna-Ahon "Auringon ääni" - kirjan.

Suosittelen molempia.

Kesken on Noora Vasralan Sarviini puhkeaa lehti eli yksi Reidar Särestöniemen elämänkerroista ja Silkkitiet; uusi maailmanhistoria Peter Frankopanin teoksena.

Lomalla on ihanaa kun saa kukea!

Kai olet lukenut ne kirjat?
En ole lukenut kirjoi vaik iskä osti mulle sen kirjan ysikyt luvulla mut en lukenut kuin pari sivua. Mut leffa oli niin täydellinen et tokkopa kirjaa tulen koskaan lukemaan nytkun tiedän lopputuloksen. Mikä siitä kirjasta tekee niin hienon. Kato nyt sitä leffaa. Kaikkien aikojen paras leffa on titanic ja kakkosijalla. Lord of the rings ja star wars ne ekat 6 osaa. Ootko sä lukenut noi kirjat vai. Miten ne vois voittaa sen leffan. Mistä roolihahmosta pidit eniten?

En ole lukenut kirjoi vaik iskä osti mulle sen kirjan ysikyt luvulla mut en lukenut kuin pari sivua. Mut leffa oli niin täydellinen et tokkopa kirjaa tulen koskaan lukemaan nytkun tiedän lopputuloksen. Mikä siitä kirjasta tekee niin hienon. Kato nyt sitä leffaa. Kaikkien aikojen paras leffa on titanic ja kakkosijalla. Lord of the rings ja star wars ne ekat 6 osaa. Ootko sä lukenut noi kirjat vai. Miten ne vois voittaa sen leffan. Mistä roolihahmosta pidit eniten?

Tottapuhuen et tiedä lopputulosta oikeasti. Kirja loppuu konnun puhdistukseen ja se osa on kokonaan jätetty veks leffasta.

Samoin kun Magotin sienet, Tom Bombadil vaimoineen tai jänispata.

Toivottavasti se uusi (yhä tekeillä oleva?) sarja on enemmän kirjanmukainen.

Lue se!

Tottapuhuen et tiedä lopputulosta oikeasti. Kirja loppuu konnun puhdistukseen ja se osa on kokonaan jätetty veks leffasta.

Samoin kun Magotin sienet, Tom Bombadil vaimoineen tai jänispata.

Toivottavasti se uusi (yhä tekeillä oleva?) sarja on enemmän kirjanmukainen.

Lue se!
Häh mut oliks sun mielestä lotr hyvin roolitettu elokuva? Kuka oli sun suosikki hahmo mun gandalf tai aragon mut kaikki helkatin hyvii. Roosa sinä yllätät minua lukemalla fantasiaa. Onko sinulle koskaan löytynyt fantasiasta oikeeseen elämään juttui. Enkä nyt tarkota seksi juttui mut tyyliin et ootko käynnnyt ritarimarkkinoilla tai jollain tyyliin lohikäärme kilta. Jollain fantasia messuil? Vai millaset messut sua kiinnostaa vai eikö? Mä joskus kävin messuil ku siel sai kynii ja karkkei. Mikä sulle oli mwssu kivinta lapsena?

Yhteistyössä