V
vierailija
Vieras
Minä poistelen noita kommentteja, ihan pipipäiset jutut.Miksi kukaan moraalimaija ei inise nyt MIESVIHASTA ? Kuvottavaa kaksinaismoralismia. Huhuuu anti-misogynisti???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä poistelen noita kommentteja, ihan pipipäiset jutut.Miksi kukaan moraalimaija ei inise nyt MIESVIHASTA ? Kuvottavaa kaksinaismoralismia. Huhuuu anti-misogynisti???
Älä inise vaan toimi = ilmianna viestitMiksi kukaan moraalimaija ei inise nyt MIESVIHASTA ? Kuvottavaa kaksinaismoralismia. Huhuuu anti-misogynisti???
Et kestä totuutta sitten hippapippapääMinä poistelen noita kommentteja, ihan pipipäiset jutut.
Ei ollut tätä päivää ennen kyseistä haastattelulinkki tuotu, pönttö. Minä en kelaile yhtikäs mitään, ehkäpä päivittäin täällä olevana jotakin tiedän.Olihan, kelaa taaksepäin, että tiedät, mistä oli puhe. Pässi.
Kun et voi tietää tätäkään.B. ja S. erosivat, koska heistä tuli erittäin kiireisiä eivätkä he pystyneet matkustamaan tapaamaan toisiaan. Ei siksi, että hän olisi huomannut mitään.
No niissä kuvissa onkin haastattelija tietenkinEi ole valokuvaa siitä, kuvassa on se haastattelijanainen että.
Oletko sinä myös tämä nimimerkki vuotaja?Et kestä totuutta sitten hippapippapää
Aivan, Bojan on Kärtsän kanssa siellä kaksistaan nyt![]()
Sinä et voi tietää mitä kuvia olen nähnyt ja missä että niin.No niissä kuvissa onkin haastattelija tietenkinMuitakin kuvia on. Kukaan ei tosin näytä niitä sinulle ja siitä saat syyttää ihan itseäsi.
Et kestä totuutta sitten hippapippapää
Kukaan ei kirjoittanut niin, vaja kki.No sillon joo, mutta kyse olikin siitä että ne eivät olleet thaimaassa ollenkaan 2024, kuten joku aiemmin kirjoitti.
Sellaista noista ei löydy ja se myös mitkään tossa aiemmin olleet haukkukommentit ei ollut minulta ku väitettiin, olin matkalla mökille niihin aikoihin.Et kestä totuutta sitten hippapippapää
Kirjoitti kyllä, minäkin muistan.Kukaan ei kirjoittanut niin, vaja kki.
Kyllä sinun toimintatavat tunnetaan. Lainaat näitä Bojere viestejä ja laitat sydämen niihin. Sen jälkeen alat haukkumaan Bojereä ja shippareita.
Voit joutua vastuuseen kommenteistasi, muista seB:llä oli Mikkelissäkin mummojono panemaan.
Olitko yks näistä mummoista?Voit joutua vastuuseen kommenteistasi, muista se
Niin, eli tulet sekoilemaan väittämiin, joissa ei D:stä edes puhuttu. No, itsepä tyhmältä näytät.Ei ollut tätä päivää ennen kyseistä haastattelulinkki tuotu, pönttö. Minä en kelaile yhtikäs mitään, ehkäpä päivittäin täällä olevana jotakin tiedän.
En ole mummo enkä ollut dinossaOlitko yks näistä mummoista?
Ymmärrätkö että täällä on ihmisiä jotka käyttää muitakin foorumeita kuin vain tätä? Sellaisia paikkoja joissa ihan tutustutaan toisiin, tavataan livenä, ja jossa voi julkaista omia kuvia ilman häirintää. Todellakin immusta ja janista on kuvia ja videota, ja se näkyi kesällä myös keikkapaikan tai festarin stooreissa joksujen kanssa. Jos olisit kiva, sinuakin olisi varmaan pyydetty näihin ryhmiin mukaan.Ei ole valokuvaa siitä, kuvassa on se haastattelijanainen että.
No okei, ei sitten. Menes tutimaan nyt jo.Kukaan ei kirjoittanut niin, vaja kki.
Ei kirjoittanut, et vain osaa lukea, koska olet sairas.Kirjoitti kyllä, minäkin muistan.
Älä esiinny minuna kuitenkaan nytten, pölö.Sinä et voi tietää mitä kuvia olen nähnyt ja missä että niin.