V
vierailija
Vieras
Joo ei, kenraaliharjotukset käynnissä.Bojan valmistautuu parihyppyyn Markun kanssa, ei se ehdi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo ei, kenraaliharjotukset käynnissä.Bojan valmistautuu parihyppyyn Markun kanssa, ei se ehdi.
Mikä on juorupalsta?Huomaa taas ketkä täällä kirjoittaa, samat jutut juorupalstalla, vanhat ämmät![]()
On. Jerppu jääny kiinni.Siis onko seiska selvittänyt tän asian viimeinkin![]()
Joo ei. Hänellä pitkä loma Thaikuissa ja ihana uusi nainen elämässä. Elämä hymyilee.No hohhoijaa, J ei tartte minkäänlaista apua keltään.
En tiiä, mutta vanhat ämmäthän näitä asioita penkoo täälläkinMikä on juorupalsta?
Trololol, treenari on diginomidi ja viettää suurimman osan ajastaan ulkomailla, mistään suhteilusta et kyllä tiedä.Joo ei. Hänellä pitkä loma Thaikuissa ja ihana uusi nainen elämässä. Elämä hymyilee.
TIetystiEn tiiä, mutta vanhat ämmäthän näitä asioita penkoo täälläkin![]()
Lopeta jo. Olet säälittävä trolli.Joo ei. Hänellä pitkä loma Thaikuissa ja ihana uusi nainen elämässä. Elämä hymyilee.
Et tiedä kyllä sinäkään trololoo. Pitkään täälläkin vängätty, et et ole eronneet exän kanssa ja kas kummaa, ovat eronneet ja muidu muuttanut muualle.Trololol, treenari on diginomidi ja viettää suurimman osan ajastaan ulkomailla, mistään suhteilusta et kyllä tiedä.
Tää on shippareille onnen ja ilon päiväNyt kun vielä saatais bojere yhteislomalle, niin voivat toteuttaa kaikenlaisia heräämisiä
![]()
Kaikkihan sen voi itse todeta Jeren omasta somesta, et onnellinen mies siellä hymyilee ja nauttii elämästään.Lopeta jo. Olet säälittävä trolli.
Sorry, ei tuu tapahtumaan. Koskaan. Molemmat täysheteroita miehiä, jotka rakastaa naisia.
Pakotusjankkarin paluuTätähän on koitettu muistuttaa myöskin pakotuksen rinnalla.
Senhän tietävät vain itse.Sorry, ei tuu tapahtumaan. Koskaan. Molemmat täysheteroita miehiä, jotka rakastaa naisia.
Älä nyt viitsi, vanha ihminen.Senhän tietävät vain itse.
Kuolisko nauruun.Hihi, kävin vähän trollaamassa siellä![]()
Kaikkihan sen voi itse todeta Jeren omasta somesta, et onnellinen mies siellä hymyilee ja nauttii elämästään.
Homottaja-mummoSenhän tietävät vain itse.
Sinäkö et ole juoruakka?Niin. Jätä noi suhdejuorujankkaukset sit vaan pois, koska niistä ei tiedetä todellakaan mitään. Toi stoori tänään on kyllä ihan selvää kuittailua Seiskalle ja teille juoruakoille. Näyttää siinä, että on yksin.
Bojere on viihdettä, ymmärrätkö? Ja ihan ite ne sen viihteen aloitti, turha siitä on hermostua."Sen tietävät vain itse". Ai vittu. Uskokaa jo, et miehet ei siinä mielessä kiinnostaa kumpaakaan heistä. Jumalauta, Bojanillakin monta naista tässä jo ollut ja nytkin seurustelee vakavasti ja Kärpällä oli pitkähkö avoliitto naisen kanssa just, ja aiemminkin tyttöystäviä liuta. N a i s i a. Naisia. Pelkkiä naisia.
En ole osallistunut juoruamiseen enkä tuonut mitään tietoja tänne. Enkä keskustele asioista muuallakaan. Ei kiinnosta.Sinäkö et ole juoruakka?
Ei ole enää viihdettä.Bojere on viihdettä, ymmärrätkö? Ja ihan ite ne sen viihteen aloitti, turha siitä on hermostua.
Juu et varmaan niin.En ole osallistunut juoruamiseen enkä tuonut mitään tietoja tänne. Enkä keskustele asioista muuallakaan. Ei kiinnosta.