V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei oo kyl luottoa Pennaseen, se on nähty. Ai Saros maalilla huomennakin?? Voi helv., ei ollu vakuuttavaa pelaamista eilenJuu pennaselle potkut samantein. Peluuttaa sarosta härkäpäisesti ja kapanen rightin mailana kentälle. Mut kenet kenttä pelaajista poppareille et kapaselle tulee tilaa. Pennanen ei kyl osaa mitään muutoksia tehdä. Nyt olis pitänyt antaa lankiselle näytön paikka kovaan ruotsi peliin. Se on selvä et potkut on annettava jos mitalia ei tule. Helminen sitten majuun tän kauden päätteeksi ellei tule jokereihin isolla rahalla![]()
aika vähän niillä on eroo, minusta super g on ihan turha lajiOsaako joku selittää syöksylaskun ja super g laskemusen. Mun silmille ne näyttää ihan samalta mikä niissä on erilaista?
Joo ei ollut. Nyt ois ollu hyvä testaa miten toinen maalivahti pelaa koko pelin. Mut arvaan jo pennan sitten italia pelissä vaihtaa mokkea. Nyt ois vaan pitänyt testaa toista. Saros ehkä muutama vuos sitten otti koppia mut ei niillä näytöillä tänään tee mitään.Ei oo kyl luottoa Pennaseen, se on nähty. Ai Saros maalilla huomennakin?? Voi helv., ei ollu vakuuttavaa pelaamista eilen![]()
Kyllä ottaa päähänAiniin. Nyt sitten suomi ja italia saa käyttää samoja apuvälineitä ja mitä kaikkea olikaan. Norjalla ja usalla valitsemassaan hiihtokissassa. Oisko se suomella niin naisissa ja miehissä 50km pertsa? Ja noissa minkä hiihtokisan nyt maa valitseekaan jossa käyttää samoi juttui kun norja ja usa. Mut usa ja norja ei saa niitä käyttää enään ollenkaan. Vai onko se ongelma et norskit ja usa joutuu joka kisoissa loppuajan häviämään jollekin noissa? Tai sit kaikki maat päättää yhden kisan missä norskit ja usa on ilman ja enemmistön äänillä mennään mitä kisaa varten muut saa nuo "hyödyt"? Sehän ois ehkä reilua olymppia henkeä?.
![]()
USA pyysi anteeksi – Teemu Pasanen tyrmistyi olympialaisten tapahtumista: ”Ei tunnu reilulta”
Teemu Pasanen on huolissaan hiihdon tilasta.www.iltalehti.fi
Kumpaa ite meinasit kattoa lätkää vai hiihtoa kun tulee samaan aikaan vai toisaalta eihän se kauaa kestää. On ne kyl vaan nopeita hiihtäjiä 10km naiset hiihti noin 24minuuttiin. Itel menis varmaan nykyään viistuntia siihen on pitkä aika kun hiihtänyt. Kerrankun olin "treffeillä" niin nainen pyys hiihtämään mukaan no mä suostuin mut hetikun sain sukset jalkaan liukastuin ja kaaduin niillä ja hetikohta uudestaan. Ja nyt siitäkin jo vuosia aikaa. Ootko sä milloin viimeksi hiihtänyt ja mitä pidät siitä?Veikkausta Suomi-Ruotsi peliin? 3-4 sanon mä vaikka toki toivon et olis numerot toisinpäin. Entä hiihto? Tuskin suomalaisia kympin sakissa. Ampumahiihtosta ainakin pistesija tulee tänään.
ApuaKumpaa ite meinasit kattoa lätkää vai hiihtoa kun tulee samaan aikaan vai toisaalta eihän se kauaa kestää. On ne kyl vaan nopeita hiihtäjiä 10km naiset hiihti noin 24minuuttiin. Itel menis varmaan nykyään viistuntia siihen on pitkä aika kun hiihtänyt. Kerrankun olin "treffeillä" niin nainen pyys hiihtämään mukaan no mä suostuin mut hetikun sain sukset jalkaan liukastuin ja kaaduin niillä ja hetikohta uudestaan. Ja nyt siitäkin jo vuosia aikaa. Ootko sä milloin viimeksi hiihtänyt ja mitä pidät siitä?
Ei kyl me ihan hyvin tultiin toimeen tunnettiin jo pidemmältä väliltä ja joskus terapoitiin toisiamme kun oli huolia. Se auttoi mua äikän tehtävissä siis kun kirjoitin esseetä ja saunttiiinkin yhdessä. Ja se kävi mua lataamossakin moikkaa. Mun ehkä ongelma on et jotenkin kaikki hiipuu ja en osaa niinkuin pitää yhteyksiä koko aikaa. Noh ykköseltä tulee se lätkä samaan aikaan hiihdon kanssaApuaei tainnu tulla uusia treffejä
Varmaan aluksi hiihtoa ja jos/kun menee huonosti suomalaisilla niin sit heijastan lätkän telkkuun. Tyhmää et kakkoselta tulee hiihto, lätkä kiinnostaa porukkaa enempi.
Oon hiihtäny viimeks koulussa n.20 vuotta sitte, lapsena harrastin hiihtoa. Tykkäisin kyllä mut nykyään liian pitkä matka kunnon laduille.Kumpaa ite meinasit kattoa lätkää vai hiihtoa kun tulee samaan aikaan vai toisaalta eihän se kauaa kestää. On ne kyl vaan nopeita hiihtäjiä 10km naiset hiihti noin 24minuuttiin. Itel menis varmaan nykyään viistuntia siihen on pitkä aika kun hiihtänyt. Kerrankun olin "treffeillä" niin nainen pyys hiihtämään mukaan no mä suostuin mut hetikun sain sukset jalkaan liukastuin ja kaaduin niillä ja hetikohta uudestaan. Ja nyt siitäkin jo vuosia aikaa. Ootko sä milloin viimeksi hiihtänyt ja mitä pidät siitä?
Joo siis mäkin hiihdin paljon metsälenkkejä lapsena jotenkin varmaan tuli hiihtokiintiö silloin täyteen. Sisko kävi just ivalossa hiihtääs jonkun kisan. Minne jos saisit valita ihan minkä paikan tahansa menisit hiihtämään? Pidätkö laskettelusta?Oon hiihtäny viimeks koulussa n.20 vuotta sitte, lapsena harrastin hiihtoa. Tykkäisin kyllä mut nykyään liian pitkä matka kunnon laduille.
LapsuusmaisemiinJoo siis mäkin hiihdin paljon metsälenkkejä lapsena jotenkin varmaan tuli hiihtokiintiö silloin täyteen. Sisko kävi just ivalossa hiihtääs jonkun kisan. Minne jos saisit valita ihan minkä paikan tahansa menisit hiihtämään? Pidätkö laskettelusta?
Millasia sun lapsuusmaisemat oli? Joo siis teininä tuli lasketeltua tosi paljin oli laajavuoreen ja riihivuoreen kausikortit ja käytiin jopa åressa asti laskettelemassa mut sitäkin tuli niin paljon sillon harraatettua nih jotenkin kiintiö täys. Vaik täytyy myöntää et toi syöksylasku vaikutti tosi hurjalle ja vauhti oli sen mitä 140km tunnissa et siinäkun kaatuu ni aijai. Mut himottais toki laskee mut järki sanoo ettei nuin nopiasti meikä voi laskee ja kyl tulee jarrua. Mikä siinä laskettelussa pelottaa mäkin ihan ekaa kertaa kun laskettelin kulomäessä ni menin ankkurihissiin ekaa kertaa ja kaaduin ja ankkurin kulma osui silmään ja siihen sit tuli musta silmä mut en lopettanut siihen. Ihan vaan suksilla laskettelin. Yritin lautailuukin mut se ei koskaan kyllä lähtenyt käyntiin tai olisin oppinut silä laskee mut pidin kyl enempi muutenkin suksista. Kumpaa sä kokeilisit suksia vai lautaa. Oli se kivaakin kun oli vauhtia päällä siinä laskettelussa kantsii kokeilla ainakin kerranLapsuusmaisemiinEn oo ikinä uskaltanu lasketella, entä sä?