V
vierailija
Vieras
Miten sä sait kakka-emojin läpi? Mulla ei mene ikinä läpi.Ai täällä on paikalla tommonen palstan oma pikku paskakatetri! TröööötTÄÄLTÄ TULEE!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten sä sait kakka-emojin läpi? Mulla ei mene ikinä läpi.Ai täällä on paikalla tommonen palstan oma pikku paskakatetri! TröööötTÄÄLTÄ TULEE!
Kieltämällä Vitan seuraamisen?Näin se on, ja K halunnut säilyttää sen Bojan something more oletuksen myöskin.
Sulla on huonoa ripskaa. Mulla on terve kuitukakkaMiten sä sait kakka-emojin läpi? Mulla ei mene ikinä läpi.
Mistä ne puhu?Minne ne hölmöt mummot nyt katosi. Oli hetken hauskaa.
Voi voi kun te nuoret ette tajua mistään mitään. Työtäkin vieroksutte. Pumpulissa kasvaneet homssantuut. Kyllä elämä tulee vielä teitäkin opettamaan.Minne ne hölmöt mummot nyt katosi. Oli hetken hauskaa.
Opettamaan mitä?Voi voi kun te nuoret ette tajua mistään mitään. Työtäkin vieroksutte. Pumpulissa kasvaneet homssantuut. Kyllä elämä tulee vielä teitäkin opettamaan.
Kuinka kakkaemoji saadaan läpi palstalleOpettamaan mitä?
Tai sitten ei vaihtuneet mihinkään. Pysyhän pönnttyli tonttu perässä.NM:n luomutissit vaihtui silikonipalloihin.
Kuinka kakkaemoji saadaan läpi palstalle
Kärde on Thaimaassa vaalean fitnesskaunottaren kanssa??? Siis onko Seiska saanut selville Kärden ja Peksin suhteen.![]()
Siksi että ystävyys on säilynyt, ja koska voi.Vita on Thaimaassa? Ok. Mut miks ihmeessä NM menis samaan lomakohteeseen ku exä?
Vita on Thaimaassa? Ok. Mut miks ihmeessä NM menis samaan lomakohteeseen ku exä?
Oliko Peksillä se vaalea pitkä peruukki päässä vai miksi Seiska ei Peksiä tunnista. Sokeita toimittajia siellä.Kärde on Thaimaassa vaalean fitnesskaunottaren kanssa??? Siis onko Seiska saanut selville Kärden ja Peksin suhteen.![]()
Nyt on mummoressu luettu ihan liikaa Nyyrikkiä ja katsottu Kauniita ja rohkeita.Uhkaa varmasti laulaa siitä seiskalle juttuja jos ei elätä jatkossakin ja kustanna sitä mukaan ulkomaan reissuille
Tietenkin. Kohta rytisee.Suomi voitti ruotsin. Onkohan vaihdettu taas hotellihuoneen numeroita kaukalossa.![]()
Peksi valmentaa Kärdeä Thaimaassa. Millaista valmennusta mahtaa olla tarjolla.![]()
Siksi että ystävyys on säilynyt, ja koska voi.
Kuka on epätoivoinen? Peksi vai.Epätoivoista.