V
vierailija
Vieras
Onko muilla iphonettajilla koko emojia?Saako keskari emojin läpi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko muilla iphonettajilla koko emojia?Saako keskari emojin läpi?
Bojan kyllä yritti, mutta iskä sanoi ei.Markku lähti sun isän matkaan
Se on sit voi voi, nimittäin Bojan on hetero ja Tsiilukan kanssa matkalla.En tarkoittanut. Vaan K on myöntänyt itselleen, että vain Bojan saa hänet lämpenemään.
OnOnko muilla iphonettajilla koko emojia?
Ei vaan mistä niitä säästyy sen kommentin tiimoilta, jossa joku sanoi, että siihen kommentin aiheeseen voisi mennä rahaa, mä kysyin, vtun vajaaälyinen.Saat enemmän viinaa niillä rahoilla
No eihän oo. Toi ei oo iphonesta.
Väännetään sitten rautalangasta eli saat juoppo lisää viinaa niillä säästyneillä rahoilla.Ei vaan mistä niitä säästyy sen kommentin tiimoilta, jossa joku sanoi, että siihen kommentin aiheeseen voisi mennä rahaa, mä kysyin, vtun vajaaälyinen.
Ei vaan mistä niitä säästyy sen kommentin tiimoilta, jossa joku sanoi, että siihen kommentin aiheeseen voisi mennä rahaa, mä kysyin, vtun vajaaälyinen.
Miks ei olis?Onko muilla iphonettajilla koko emojia?
Mut mistä ne säästyy, vatun vaja kki? Kerrotko vielä sen. Sitä kysyttiin.Väännetään sitten rautalangasta eli saat juoppo lisää viinaa niillä säästyneillä rahoilla.
Ei ole. iPhonessa ei ole keskarienojia. Vai onks sulla joku iPhone 6?Miks ei olis?eli tässä.
Se onNo eihän oo. Toi ei oo iphonesta.
Osta uudempi malli. Ei sun vuoden 2007 iPhonessa sellaista oleNo eihän oo. Toi ei oo iphonesta.
OnNo eihän oo. Toi ei oo iphonesta.
Onhan.No eihän oo. Toi ei oo iphonesta.
iPhone 16.Ei ole. iPhonessa ei ole keskarienojia. Vai onks sulla joku iPhone 6?
Mulla on iPhone 16 Pro Max 1T:n muistilla. Vaihda sä vaan vähän uudempaan.Se on
Osta uudempi malli. Ei sun vuoden 2007 iPhonessa sellaista ole
Tai sit ei tajua, että niitä sormia on kahessa eri paikassa, pitää etsiä.Se on
Osta uudempi malli. Ei sun vuoden 2007 iPhonessa sellaista ole
Haahaa trolleska, minulla on 15 ja keskari löytyy.Ei ole. iPhonessa ei ole keskarienojia. Vai onks sulla joku iPhone 6?
No, siinä ei oo keskariemojia. Ainakaan Safarissa.iPhone 16.
No ei kyllä ole.Tai sit ei tajua, että niitä sormia on kahessa eri paikassa, pitää etsiä.
SiinäNo, siinä ei oo keskariemojia. Ainakaan Safarissa.
Mulla on iPhone 16 Pro Max 1T:n muistilla. Vaihda sä vaan vähän uudempaan.
Sulla on vanha iOS versio, päivitä 26 niin saat keskarit eri väreissäNo ei kyllä ole.