V
vierailija
Vieras
Nuori aikuinen on mummolle 50vJos alle 30-vuotias ei ole nuori aikuinen, mikä se on? Keski-ikäinen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nuori aikuinen on mummolle 50vJos alle 30-vuotias ei ole nuori aikuinen, mikä se on? Keski-ikäinen?
K:n ja B:n tapaamisia eivät kyllä kerro.Tai siis vasta käyneet kylässä, ig-seuraamiset kertoo.
Pentti JossonNiin, tarkoituksena yhdistää loma Bojanin kanssa.
Ihan kuule aikuinen.Jos alle 30-vuotias ei ole nuori aikuinen, mikä se on? Keski-ikäinen?
Siinä ois kerinnyt samat promot kahdessa päivässä. Se oli täällä jotain neljä vuorokautta?Silloin oli uran kannalta hyödyllistä tehdä kaikkensa sen eteen, että JO saisi niitä keikkoja muistakin maista kuin kotimaastaan, kun kerran ulkomaanvalloitus mielessä olivat viisuihinkin osallistuneet. Suomesta oli hyvä aloittaa ja ystävyys viisujen yleisöäänivoittajan kanssa oli tässä avuksi.
Nuori aikuinen on 18-24v, sen jälkeen on vaan aikuinen. Itse menin 23-vuotiaana naimisiin ja se oli nuorena.Jos alle 30-vuotias ei ole nuori aikuinen, mikä se on? Keski-ikäinen?
Voi nyt vittu, mihkä se nuoruus päättyy, kolmeenkymppiin? Nuori aikuinen on parikymppinen nuori aikuinen. Ei enää teini, vaan nuori aikuinen. 29v ei ole nuori aikuinen, vaan aikuinen.Nuori aikuinen on mummolle 50v
Itse olin 20v. Lapset saanut alle 29v.Nuori aikuinen on 18-24v, sen jälkeen on vaan aikuinen. Itse menin 23-vuotiaana naimisiin ja se oli nuorena.
Nuori aikuinen on 45v että.Voi nyt vittu, mihkä se nuoruus päättyy, kolmeenkymppiin? Nuori aikuinen on parikymppinen nuori aikuinen. Ei enää teini, vaan nuori aikuinen. 29v ei ole nuori aikuinen, vaan aikuinen.
Mitä tapaamisia? Monikossa?K:n ja B:n tapaamisia eivät kyllä kerro.
Sinä? Homomummo?Nuori aikuinen on 45v että.
Vastaan itselleni, että ei kun muuten viisi, saapui yöllä 8.6. ja lähti 13.6.Siinä ois kerinnyt samat promot kahdessa päivässä. Se oli täällä jotain neljä vuorokautta?
46v on vanha aikuinen joNuori aikuinen on 45v että.
Heko heko.Nuori aikuinen on 45v että.
Aikuinen.Jos alle 30-vuotias ei ole nuori aikuinen, mikä se on? Keski-ikäinen?
Monikossa todellakin.Mitä tapaamisia? Monikossa?
Ja nyt petyit pahasti kun K ei ollutkaan tosissaan NM:n kanssa?Itse olin 20v. Lapset saanut alle 29v.
Nyt ei eletä enää 80-lukua.Ja nyt petyit pahasti kun K ei ollutkaan tosissaan NM:n kanssa?Ei soinut mitkään kellot eikä ollut pullaakaan uunissa!
Kihloihinkaan eivät menneet! Nukkeleikki ei nyt oikein toiminut
![]()
Mitä?Ja nyt petyit pahasti kun K ei ollutkaan tosissaan NM:n kanssa?Ei soinut mitkään kellot eikä ollut pullaakaan uunissa!
Kihloihinkaan eivät menneet! Nukkeleikki ei nyt oikein toiminut
![]()
Nuk-nuk-nukkeleikki alkaa, yhdessä näin homoillaan ...Monikossa todellakin.
Kuka täällä kävi tasaisin väliajoin projisoimassa ilmeisesti omia haaveitaan näihin? Varmaan sama, joka halusi leikkiä aina hääleikkiä Vauvalla!Mitä?![]()
Sä taidat elää.Nyt ei eletä enää 80-lukua.
No en ainakaan minäKuka täällä kävi tasaisin väliajoin projisoimassa ilmeisesti omia haaveitaan näihin? Varmaan sama, joka halusi leikkiä aina hääleikkiä Vauvalla!