K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole hahmo, eikä me tunneta toisiamme, lopeta jo kiitos. Kirjoittelet mitä haluat ja minä omiani, en jatka tätä keskustelua enää. Täällä ei ole kenenkään pakko olla, jossei viihdy.
Ihan aiheesta sinua huomautan. Minä olen alkuperäinen kekätossari ja minusta sinun käytös on kuvottavaa. Et voi tuolla tavalla vaan omia toisen kommentoijan tyyliä ja alkaa matkimaan sitä. Yrität tehdä minusta tyhmän hahmosi kautta.

Minua häiritsi siinä eilisessä Jodel viestissä pilkkujen ja pisteiden puute. Minä en tossaria tuolla tavalla kirjoita. Oli huono trollaus, jonka avulla yritettiin pilata meidän maine. Ihan kuin tämä tossari hahmon tekijä tekee laihdutuksineen ym.

Ihan aiheesta sinua huomautan. Minä olen alkuperäinen kekätossari ja minusta sinun käytös on kuvottavaa. Et voi tuolla tavalla vaan omia toisen kommentoijan tyyliä ja alkaa matkimaan sitä. Yrität tehdä minusta tyhmän hahmosi kautta.
No höhhöhöö, minä en kyllä tiedä ketään kekää ainemmin käyttänyttä kyllä, jälkeenpäin matkijoina esiintyneitä kyllä, plus en mieti muita kirjoittajia ku tänne kirjoittelen niin vaikea ottaa tollaisiin mitään kantaa, ite vaan tiedän mitä oon minnekin kirjoitellut ja niistä voi sit minulta kysyä, josson epäselvää, sillähän se varmistuu et on minun itseni kirjoittamia, minä en noiden trollauksien päälle ymmärrä mitään. Ihan helppoa ainakin itelleni omana itsenä olla.

C unfollannut D:n. Onkohan tullut sanomista...🤔 Muutenkin ollut somessa nyt hiljaa.
Tää on kyllä erikoista. Onko C yrittänyt bondata "tyttöjen kesken" ja kuvitellut saavansa uuden kaverin Kn piireistä. Mikä pettymys kun ei toinen kiinnostunutkaan.
Mut miks ei C seuraa Bojania, missään kohtaa ole alkanutkaan seurata? Onko KB ollut niin toistensa kainalossa kiinni ettei ole päässyt edes käsipäivää sanomaan?

No höhhöhöö, minä en kyllä tiedä ketään kekää ainemmin käyttänyttä kyllä, jälkeenpäin matkijoina esiintyneitä kyllä, plus en mieti muita kirjoittajia ku tänne kirjoittelen niin vaikea ottaa tollaisiin mitään kantaa, ite vaan tiedän mitä oon minnekin kirjoitellut ja niistä voi sit minulta kysyä, josson epäselvää, sillähän se varmistuu et on minun itseni kirjoittamia, minä en noiden trollauksien päälle ymmärrä mitään. Ihan helppoa ainakin itelleni omana itsenä olla.
Ei sinua trollina varmastikaan asia häiritse. Olet rakastunut luomaasi kekätossari hahmoon.

Tää on kyllä erikoista. Onko C yrittänyt bondata "tyttöjen kesken" ja kuvitellut saavansa uuden kaverin Kn piireistä. Mikä pettymys kun ei toinen kiinnostunutkaan.
Mut miks ei C seuraa Bojania, missään kohtaa ole alkanutkaan seurata? Onko KB ollut niin toistensa kainalossa kiinni ettei ole päässyt edes käsipäivää sanomaan?

Teillä on kyllä tosiaan aivan kummallisia käsityksiä ihmisten käyttäytymisestä. Varmaan projisoitte omaa sekopäisyyttänne muihin.

Lue ne viestit sitten. Siellä on jo näkemyksiä asiasta useammalta kantilta. Et tuonut mitään uutta tähän juttuun tällä. Mitään keskusteltavaa siis ei ole. Tietysti jos jankkaaminen samoista asioista on keskustelua sun mielestä, niin ...
Eikö sulla mene jakeluun, että sinä et ole mikään ylimode täällä? Ei minua kiinnosta mitä sinä haluat muiden tekevän, menepäs nyt vaikka päiväunille.

Yhteistyössä