V
vierailija
Vieras
Thaimaan kuumalla rannalla palmujen alla. Turkoosi vesi liplattaa vieressä.B ja K rakastelemassa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Thaimaan kuumalla rannalla palmujen alla. Turkoosi vesi liplattaa vieressä.B ja K rakastelemassa![]()
Tule tänne, niin tuikkaan sua mun valtikallaJa sinä runkkaamassa tälle. Yök.
Ilya on se kikkarapäinen top? Sitten tämä menee oikein, minullekin Jere on tämän suhteen top
Haaveilee siitä muhkeasta persikastaTuskin on enää. Varmasti löytänyt paremman, nuoremman ja kiinteämmän perän.
Sinä runkkaat mielikuvalle, jossa toinen kommentoija runkkaa. Ok.Siis mielikuvalle, koska mitään muuta ei ole.
Jere on jo liian vanha, joten siirry eteenpäinHaaveilee siitä muhkeasta persikasta![]()
Silti mietit asiaa 24/7Mä en oikeen hahmota missä kohdassa siinä sloveenin ylätertussa on se ite chorizo. Tyyppi ei oo ikinä herättäny minkäänlaisia seksuaalisia mielikuvia.
Täydellinen persikka. T. AnttiJere on jo liian vanha, joten siirry eteenpäin
Se, että joku löytää siitä jotain runkattavaa, on suuri ihmetyksen aihe. Ihmismieli kiinnostaa minuaSilti mietit asiaa 24/7
Mummon mussukka.Se, että joku löytää siitä jotain runkattavaa, on suuri ihmetyksen aihe. Ihmismieli kiinnostaa minua
Etkö tiennyt Jere on Antin Daddy-master. Jere muuttuu vaan kiihottavammaksi kun vuosia tuleeJere on jo liian vanha, joten siirry eteenpäin
Hahmoleikit alkoi, huoh.Täydellinen persikka. T. Antti
Etkö tiennyt Jere on Antin Daddy-master. Jere muuttuu vaan kiihottavammaksi kun vuosia tulee![]()
Mitä hevonhlvetin väliäOliko muut Joksut varmuudella ees lomalla? Oon kuullut jotain, että osa heistä on jo aikaisemmin ollut Ljubljanassa.
Ei sillä olekaan. Jengi vaan puhuu kaiken faktana. Käsittääkseni kukaan niistä ei postannut Thaimaasta mitään.Mitä hevonhlvetin väliä![]()
Oli.Oliko muut Joksut varmuudella ees lomalla? Oon kuullut jotain, että osa heistä on jo aikaisemmin ollut Ljubljanassa.
Kaikki olivat siellä, mutta palasivat kotiin eri aikoihin.Ei sillä olekaan. Jengi vaan puhuu kaiken faktana. Käsittääkseni kukaan niistä ei postannut Thaimaasta mitään.
Ihan hyvin on voinut nähdä Jereä samantien, ei noi pvm:t sitä muuta.Eiköhän tässä ollut kyseessä sen haarukointi, että Dzn kanssa on lennetty ja vietetty aikaa ennen kuin on Kta nähty myöhemmin.
Laittaisit linkkiä?Ihania nuo Heated Rivalrya mukailevat videot, joissa Jere on Ilya ja Bojan Shane.Fanit on tehneet niitä useita.
![]()