K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan hyvin on voinut nähdä Jereä samantien, ei noi pvm:t sitä muuta.
Todisteita ei tietty oo, mutta mä luulen että olivat ekat pari viikkoa toisessa kohteessa, eivät Jeren kanssa nähneet ja sitten kun Marko ja miehensä saapuivat, myös B ja D vaihtoivat vielä paikkaa niin että vikoina päivinä näkivät Jereä ja co. En tiedä olivatko B ja D samassa paikassa muiden joksujen kanssa alussa, ehkä, ehkä ei. Ehkä olivat viettämässä sitå kahdenkeskistä aikaa, jota joku täällä peräänkuuluttaa, ja josta ei mitään todisteita tulla koskaan näkemään. Molemmat sopivasti myös olivat kokonaan pois somesta koko tuon ajan. Eiväthän he varmaan oo noin pitkää aikaa rauhassa saaneet kahdestaan ollakaan tässä vielä, että ihan terveellistä vähän tutustua paremmin siihen kumppaniin.

Bojan on kyllä niin ihana. Näkee Jeren joka päivityksestä, miten kuumana hän käy tähän meidän upeaan ylkomaanvävypoikaan ❤️ Jere on oikea onnenmyyrä kun sai Boitsusta uuden parhaan ystävän! Ovat kyllä niiiin söpöjä ja ihania yhdessä!

Todisteita ei tietty oo, mutta mä luulen että olivat ekat pari viikkoa toisessa kohteessa, eivät Jeren kanssa nähneet ja sitten kun Marko ja miehensä saapuivat, myös B ja D vaihtoivat vielä paikkaa niin että vikoina päivinä näkivät Jereä ja co. En tiedä olivatko B ja D samassa paikassa muiden joksujen kanssa alussa, ehkä, ehkä ei. Ehkä olivat viettämässä sitå kahdenkeskistä aikaa, jota joku täällä peräänkuuluttaa, ja josta ei mitään todisteita tulla koskaan näkemään. Molemmat sopivasti myös olivat kokonaan pois somesta koko tuon ajan. Eiväthän he varmaan oo noin pitkää aikaa rauhassa saaneet kahdestaan ollakaan tässä vielä, että ihan terveellistä vähän tutustua paremmin siihen kumppaniin.
No, ulkomaan matka ei sellaiseen ole paras paikka

Jere se oli, joka halusi Bojanin uusimmalle Thaimaan-lomalleen. Ihanaa, että se, mistä Jere jo Dinner deiteillä 2023 puhui, vihdoin toteutui. Kun kysyi silloin Boitsulta, että can we go to Thailand 🥰
Voi olla, että Dzejlan läsnäolo vahvisti Boitsun ”uskallusta” vai mikä ikinä siinä olikaan esteenä lähteä sinne, mutta söpöä, ettei kyyhkyläispari sinänsä päättänyt kohdetta tuon itsenäisemmin, vaan Bojan meni samaan paikkaan missä Jerekin oli 😍

Miten niin ei oo saaneet olla kahdestaan aikaisemmin? Mitä hittoa sä tiedät niiden ajanvietosta, kun sä näet vaan ne työhetket ja sen mitä itse jakavat someen? Mistä sä tiedät vaikka eläisivät jo ihan vakiintunutta arkea yhdessä? Kovat on sulla luulot omista tietämisistäs.

Yhteistyössä