Huvittais, jos ei surettaisi: foliohattujen puheet osoittautuivat oikeiksi (Epstein)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tajua ihmisten naiiviutta. Kun joku hymyilee kuvissa tai vilkuttaa lastensa kanssa linnan parvekkeelta, niin "se on symppis".
Enhän mäkään jokaista hymyilevää ihmistä epäile.

Mutta jos Virginia Giuffre on sanonut Brittien entisen pääministerin tuupanneen häntä ja mitään ei tapahdu poliisitutkinnan suhteen, niin se vaan kertoo, kuinka paljon eliitillä on valtaa. Epsteinillä oli valtaa. Ei kukaan julkkis käräyttänyt toisiaan, muuta kuin Mel Gibson ja Jim Carrey ovat vihjailleet tms.
Virginia Giuffre ei ole puhunut pääministeristä, vaan prinssi Andrewsta. Ja prinssi Andrew on tutkinnan kohteena paraikaa. Ja Giuffre oli jo aikuinen tavatessaan Epsteinin ensimmäistä kertaa.

Linkki mediassa olleeseen tietoon, kiitos.

Sivistysmaissa ihminen on syytön kunnes on toisin todistettu.

Joko ne pizzeriapedofiilit on unohdettu vai muuttiko se salaliittoteoria vain muotoaan?
Muistaakseni tutkija Benita Heiskanen A-studiossa pihui 98 %:sta. Tekoäly ei esitä tietoa varmana.

Muistaakseni tutkija Benita Heiskanen A-studiossa pihui 98 %:sta. Tekoäly ei esitä tietoa varmana.
No, "muistaakseni" nyt ei riitä lähteeksi. Ja joka tapauksessa väite oli, että 98 prosenttia tiedostoista olisi läpikäymättä. Ei että 98 % on julkaisematta.

Minä väitän, että jokainen löytynyt tiedosto on käyty läpi osana tutkintoja Epsteiniä vastaan.

No, "muistaakseni" nyt ei riitä lähteeksi. Ja joka tapauksessa väite oli, että 98 prosenttia tiedostoista olisi läpikäymättä. Ei että 98 % on julkaisematta.

Minä väitän, että jokainen löytynyt tiedosto on käyty läpi osana tutkintoja Epsteiniä vastaan.
Tässä jutussa mainitaan 98 %. Sinunkin nimi ehkä listalla, koska olet hermorauniona.

Säälittävä väittämä. Jotain sinä pelkäät kun olet noin toiveikas. Oletko osallistunut tyttöjen hyväksikäyttöön tai heidän muilutuksiin?

Täh?? Minähän täällä juuri muiden kanssa sanon, ettei kaikkia tietoja ole käyty läpi ja että niitä salataan, koska ne koskevat niin monia ihmisiä, jotka suojelevat toisiaan.

Etkö sinä haluat, että rikoksentekijät asetetaan vihdoin vastuuseen?

• Tykkää
Reactions: Echo
"Minä väitän" ei riitä lähteeksi.
Ihme vänkääjä. Et vaikuta järin innoissaan olevan siitä, että pedarit jäis kiinni?
Mun kans ei tällä palstalla tarvitse olla samaa mieltä asioista, mutta tässä asiassa lienee aika iso konsensus ja tyytyväisyys että tietoja paljastuu.

Ihme vänkääjä. Et vaikuta järin innoissaan olevan siitä, että pedarit jäis kiinni?
Mun kans ei tällä palstalla tarvitse olla samaa mieltä asioista, mutta tässä asiassa lienee aika iso konsensus ja tyytyväisyys että tietoja paljastuu.

Nimenomaan vänkääjä tuo, jolle vastasin, kun hän oli kirjoittanut toiselle "
,"muistaakseni" nyt ei riitä lähteeksi." Ja sitten hän itse kirjoitti

"Minä väitän, että.." johon minä puolestani kolmantena totesi, ettei se riitä "lähteeksi", koska tuollainen kommentti on mutua, eiks vaan.

Olen itse seurannut tämän tapauksen paljastuksia aika aktiivisesti, ja toivon todellakin, että uhrit saavat oikeutta ja että pidätyksiä aletaan tehdä isolla kädellä!

• Tykkää
Reactions: Echo
Täh?? Minähän täällä juuri muiden kanssa sanon, ettei kaikkia tietoja ole käyty läpi ja että niitä salataan, koska ne koskevat niin monia ihmisiä, jotka suojelevat toisiaan.

Etkö sinä haluat, että rikoksentekijät asetetaan vihdoin vastuuseen?
Oletin, että huomaat minun vastanneen viestiin huolimattomasti. Osoitin viestini selvän asian vänkääjälle.

Oletin, että huomaat minun vastanneen viestiin huolimattomasti. Osoitin viestini selvän asian vänkääjälle.

Ok täällä menee helposti vieraat sekaisin, mutta minä nimenomaan kyseenalaistin "vänkääjän" toteaman "minä väitän", koska sehän ei tarkoita yhtään mitään. Minäkin näin Heiskasen haastattelun ja tosiaan olen seurannut tätä kaikkea aika aktiivisesti.

Ok täällä menee helposti vieraat sekaisin, mutta minä nimenomaan kyseenalaistin "vänkääjän" toteaman "minä väitän", koska sehän ei tarkoita yhtään mitään. Minäkin näin Heiskasen haastattelun ja tosiaan olen seurannut tätä kaikkea aika aktiivisesti.
Katsoin Heiskasen 10.2.2026 A-studion uudestaan. Hän ei sano 98 % siinä lähetyksessä. Joka tapauksessa Trumpin puntti tutisee. Benita sanoi tuossa ohjelmassa, että Trump ja Epstein olivat hyviä ystäviä 1980-1990-luvuilla. Kyllä siihen aikajanaan mahtui paljon sutinaa ja naisten alistamista seksiorjiksi.

Huvittais, jos ei surettaisi: foliohattujen puheet osoittautuivat oikeiksi (Epstein)​

Pitkään puhuttiin pedofiilien pizzagatesta ja nyt Epsteinin dokumenteista on selvinnyt, että nuorista tytöistä puhuttiin pizzoina 😬

Katsoin Heiskasen 10.2.2026 A-studion uudestaan. Hän ei sano 98 % siinä lähetyksessä. Joka tapauksessa Trumpin puntti tutisee. Benita sanoi tuossa ohjelmassa, että Trump ja Epstein olivat hyviä ystäviä 1980-1990-luvuilla. Kyllä siihen aikajanaan mahtui paljon sutinaa ja naisten alistamista seksiorjiksi.

Ok juu, näin tosiaan olivat. Tiedä sitten, meneekö salaliittoilun puolelle, mutta on ihmetelty sitä, miten yks kaks Ivana Trump menehtyi kaaduttuaan portaissa muutama päivä ennen kuin hänen piti mennä todistamaan näihin tapauksiin liittyen, ja sitten hänet haudattiin Trumpin Golf-klubin maille!

Uusimmat

Yhteistyössä