Mihin on kilttimies, vaimo ja käly kadonneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tuli vähän mieleen se yksi naisoletettu, joka kirjoitti jatkuvasti miehestä ja teinistä ja kaikista vaikeuksista ja kyseli apua, ja mikään apu ei koskaan käynyt. En tiedä, oliko sama tarinankeksijä, mutta samanlainen tiuhaan kirjoitteleva oli ja sit yhtäkkiä hävisi.

Muistan kirjoittajan. Ihan kivasti hän kirjoitti elämästään. Toivottavasti hän on jo saanut elämänsä järjestykseen. Hän kirjoitti juuri niistä asioista mihin tämä palsta on tarkoitettu.
Kaikkihan viittaa ihan päinvastaiseen koska hän on lakannut kirjoittamasta kokonaan. Silloin hän kirjoitti sekä negatiivisista että positiivisista kokemuksistaan.

Luulen että kaikki positiivisuus on nyt mennyt perheessään ohi koska hän on vaiennut kokonaan.

Oliko emäntä jopa pieniin päin, en muista?

Kaikkihan viittaa ihan päinvastaiseen koska hän on lakannut kirjoittamasta kokonaan. Silloin hän kirjoitti sekä negatiivisista että positiivisista kokemuksistaan.

Luulen että kaikki positiivisuus on nyt mennyt perheessään ohi koska hän on vaiennut kokonaan.

Tai ehkä hän voi paremmin kuin koskaan, kun lopetti tänne kirjoittamisen, koska hänkin sai niin paljon kuraa niskaansa.

Sattumoisin oli muutamassa samassa ryhmässä FB:ssä. Hänet oli helppo tunnistaa, kun kertoi niin paljon perheestään. Mainitsin asiasta hänelle ja saman tien poistui ryhmistä. Samoin lopetti täällä kirjoittamisen.

Sattumoisin oli muutamassa samassa ryhmässä FB:ssä. Hänet oli helppo tunnistaa, kun kertoi niin paljon perheestään. Mainitsin asiasta hänelle ja saman tien poistui ryhmistä. Samoin lopetti täällä kirjoittamisen.
Oliko olihan se kyllä typerää käyttäytymistä häneltä kun hän paljasti kaikenmaailman yksityiskohdat ihmissuhteistaan, asuinpaikkakuntineen sekä harrastuksistaan. Talon ostot, kiviläävä, kanit ja kanat ja mitalie muuta. Mm kissojen ja koirien pyydystämiset ja niin poispäin

Selvisikö se että mistä maasta hänen vaimonsa ja kälynsä olivat? Silloin ja veikkasin että ovat virolaisia mutta hänhän ei koskaan sitä vahvistanut että mistäpäin

No huohh taas kerran, täällä harvat osaa pysyä otsikossa. Et sinäkään! Ei tuollaista mainitsemaasi nikkiä ole ollut täällä ainakaan 15:een vuoteen!
Mitä ihmettä taas vauhkoot? Jos luit ketjua, mitä purkauksestasi nyt hiukan epäilen, niin yksi vastaajista nosti Ammattivalittajan esiin ilmeisesti samankaltaisen kirjoitustyylin vuoksi mitä kilttiksellä oli. Itsekin muistan kyllä kyseisen kirjoittajan mutta en tiennyt hänellä olevan nikkiä. Ja mitä väliä sillä nikillä lopulta on kun pääosin täällä kirjoitetaan ihan vierailijana. Mikä on ihan viisastakin kerran vastaansa voi saada aiheettomastikin turhan kipakkaa kommentointia.
Ja mitä tulee tuohon otsikossa pysymiseen, niin minun mielestä on pysytty otsikossa - olihan Ammattivalittaja yksi monista kirjoittajista täällä.
Vai...harmittaako sua niin kovin, kun Setistä ei ole sen enempää huudeltu esiin?😉🫢😂

Yhteistyössä