V
vierailija
Vieras
Isossa porukassa ystävinä lomailivat.Ei tainnut olla tarvetta lähteä toisen mukaan työkeikalle, kun kerran ovat juuri olleet kuukauden verran yhdessä lomalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Isossa porukassa ystävinä lomailivat.Ei tainnut olla tarvetta lähteä toisen mukaan työkeikalle, kun kerran ovat juuri olleet kuukauden verran yhdessä lomalla.
Luuletko sä tosiaan, että kolmen vuoden tuntemisen jälkeen vielä tulis sellanen kolahdus?Koskaan ei voi tietää kun kolahtaa
Shane ja Ilya tunsivat 12 (tjsp) vuotta ennen kuin…Luuletko sä tosiaan, että kolmen vuoden tuntemisen jälkeen vielä tulis sellanen kolahdus?
Kekätossarilla kolahti hetkessä ja nyt pistelee ihan muina homoina menemäänLuuletko sä tosiaan, että kolmen vuoden tuntemisen jälkeen vielä tulis sellanen kolahdus?
Juu ficeissähän voi tapahtua mitä vain. Mutta nää kaks elää ja on jatkaneet ihan todellista elämää tapaamisensa jälkeen.Shane ja Ilya tunsivat 12 (tjsp) vuotta ennen kuin…
Ovatko kolme muuta tyttöä, jotka seurasivat JO:ta Thaimaan-matkalle, ystäviä vai tyttöystäviä? Sinun mielestäsi jos mies ja nainen lähtevät yhdessä matkalle muiden ihmisten kanssa, he ovat vain ystäviä.Isossa porukassa ystävinä lomailivat.
Bojan näyttää vanhalta lepakoltaKärtsä on täysi hetero. Samoin Bojan.
En tarkoittanutkaan Bojania. En toodellakaanLuuletko sä tosiaan, että kolmen vuoden tuntemisen jälkeen vielä tulis sellanen kolahdus?
Rabiesta kantaa ja turkki huonoBojan näyttää vanhalta lepakolta
Tuo HR on totaalisen typerä "juoneltaan". Seksikohtaukset on päteviä, kun roolittaa ne mielessään eri henkilöilläJuu ficeissähän voi tapahtua mitä vain. Mutta nää kaks elää ja on jatkaneet ihan todellista elämää tapaamisensa jälkeen.
Ai Jorna ja SamtsuTänään on sitten tissiä ja paljasta persettä tiskissä!
Siinä toinen vanha lepakko, joka yrittää saada p*llua kompostista. Säälittävää.Tänään on sitten tissiä ja paljasta persettä tiskissä!
www.instagram.com
Niinpä. Muffinsin ois pitänyt saada kirjoittaa ja ohjata HRTuo HR on totaalisen typerä "juoneltaan". Seksikohtaukset on päteviä, kun roolittaa ne mielessään eri henkilöillä
Kyl se voi muokkaantua että.
Tomaattihyllyllä vähän banaania perseeseenNiinpä. Muffinsin ois pitänyt saada kirjoittaa ja ohjata HR
Tää oli varmaan sarkasmia. PR Prisma.RivalryNiinpä. Muffinsin ois pitänyt saada kirjoittaa ja ohjata HR
Mä en tiedä vieläkään mun suuntautu.ista.Ei voi. Ihmisessä ei ole sellaista katkaisinta, josta suuntautumisensa voi vaihtaa tuosta vaan.
Loukkaat minua.Tää oli varmaan sarkasmia. PR Prisma.Rivalry
Onkohan sun suunta itä vai länsi? Voit sinä tietty pohjoiseenkin mennäMä en tiedä vieläkään mun suuntautu.ista.
Epsteinillä ja Andrewlla?Tuo HR on totaalisen typerä "juoneltaan". Seksikohtaukset on päteviä, kun roolittaa ne mielessään eri henkilöillä
Etpä sinä sitä tiedä. Kukaan ei tunne itseään läpikotaisesti. Mä voisin mennä Ellu Geen kanssa kimppaanHaloo. Suuntautuminen ei muutu kolahduksista.