Iranilaisten tuotteiden myynti S-Kaupoissa lopettetava välittömästi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jos kerta israelilaisia tuotteita ja israililaista alkuperää olevia tuotteita ei saa myydä S-kaupoissa VAADIN lopettamaan iranilaisten ja afganistanilaisten tuotteiden myymisen ja ostamisen valikoimaan.

Niin kauan kun tätä ei tapahdu, minä boikotoin kaikkea mikä on S-Ryhmä / Hok Elanto mm:

S-ryhmän kaupat, ravintolat ja hotellit.

On, mutta säästän kaiken lisäkai rahaa asioimalla K-ketjussa, Lidlissä ja Sparissa.

Lueppa aloitus vielä uudestaan. Et selvästikkään ymmärtänyt lukemaasi.

Ei noita tuplakirjaimia.

Mutta toki ymmärrän lukemani eli hassun aloituksesi. Ensinnäkään sinä et voi vaatia muiden puolesta mitään ja toisekseen, kerrotko vielä tällaisista tuotteista?

Sitä paitsi Lidlissä ja K-ketjun kaupoissa saattaa olla myynnissä Iranista lähtöisin olevaa sahramia tai pistaasipähkinöitä, joten olethan tarkkana, kun käyt ostoksilla.

Jos kerta israelilaisia tuotteita ja israililaista alkuperää olevia tuotteita ei saa myydä S-kaupoissa VAADIN lopettamaan iranilaisten ja afganistanilaisten tuotteiden myymisen ja ostamisen valikoimaan.

Niin kauan kun tätä ei tapahdu, minä boikotoin kaikkea mikä on S-Ryhmä / Hok Elanto mm:

S-ryhmän kaupat, ravintolat ja hotellit.

Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. S-Ryhmän toiminnassa ei ole mitään johdunmukaisuutta saati järkeä. Ihan sekopäistä toimintaa. Omaa kansaansa murhaavan maan (Iran) ja naisia alistavan (Afganistan) maan tuotteiden myyminen on heille ihan ok. Käsittämätöntä.

Ei noita tuplakirjaimia.

Mutta toki ymmärrän lukemani eli hassun aloituksesi. Ensinnäkään sinä et voi vaatia muiden puolesta mitään ja toisekseen, kerrotko vielä tällaisista tuotteista?

Sitä paitsi Lidlissä ja K-ketjun kaupoissa saattaa olla myynnissä Iranista lähtöisin olevaa sahramia tai pistaasipähkinöitä, joten olethan tarkkana, kun käyt ostoksilla.

Saattaa nimen omaan, mutta toivoisin ettei ole.

Kesko ja Lidl eivät kuitenkaan ole lähteneen laulamaan terroristien propagandaa, eivätkä vastusta rasistisesti israelia. Tässä suhteessa ovat johdonmukaisempia ja fiksumpia. Ei ole mitään syytä vastustaa. Asiakkaat voi päättää vain olla ostamatta Keskon kaupoista tai Lidlistä iranilaisia tuotteita mikäli niitä on myynnissä. Kun eivät mene kaupaksi, ne vedetään pois valikoimasta. Minulla ei ole mitään syytä olla asioimatta halutessani noiden kaupoissa. S-Ryhmä on boikotissa.

Yhteistyössä