Huvittais, jos ei surettaisi: foliohattujen puheet osoittautuivat oikeiksi (Epstein)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viimeksi muokattu:
Kiitos itsellesi!
Poskeni punehtuivat kohteliaisuudestasi!
Otan tämän palstaharrastukseni löysin rantein.
Minua tykitetään tällä palstalla kuin sotatantereilla.
Prismassa sain hyvää palvelua. Olen jo pitkään ihmetellyt miksi rucolaa ei ole salaattihyllyssä. Kysyin asiaa hyllyjä tsekkaavalta myyjältä. Salaatti on siirretty hallin toiselle puolelle kylmähyllyyn.
Pieniä kivoja asioita kuten habitukseeni aina on kuulunut. Ostin itselleni viherkasvin Pikku prinssi-kirjan viisauksia noudattaakseni. Elämässä tärkeintä on hoitaa kukkaa kirjassa lukee. Minulla on elämässäni monta pikku-prinssiä, jotka ovat viherpeukaloita.

Löytyyhän niitä esimerkkejä maailmalta, että jopa 10-vuotias on saanut lapsen.

Se on kyllä ihan puhdasta pedofiliaa, että noin nuoren raiskaa. On sitten Omppusetä mitä mieltä tahansa.
Ihan minkä tahansa ikäisen raiskaaminen on väärin, sukupuolesta riippumatta. Olisiko tässä tapauksessa pitänyt antaa kovempi tuomio?

Nainen ja mies olivat eronneet hetki ennen tapahtumia, mutta päättäneet viettää perjantai-illan 29. huhtikuuta yhdessä alkoholia juoden.

He kutsuivat illanviettoon myös miehen kaverin. Jossain kohtaa kolmikko lähti baariin, mutta palasi aamuyöstä miehen asunnolle ja jatkoi alkoholin juomista.

Ensimmäisenä nukkumaan meni mies. Hän heräsi varhain aamulla siihen, että entinen naisystävä oli riisunut hänen alushousunsa ja ottanut hänen peniksensä suuhunsa.

Mies kysyi kovaan ääneen, mitä nainen tekee ja kielsi tätä jatkamasta. Nainen lopetti, ja miehen mukaan myös suuttui.

Kaksikko ajautui suulliseen riitaan, joka päättyi naisen poistuttua paikalta. Mies jäi asunnolle kahdestaan kaverinsa kanssa ja kertoi tälle välittömästi, mitä makuuhuoneessa oli tapahtunut.

Miehet päättelivät yhdessä, että kyseessä oli raiskaus.

Mies teki rikosilmoituksen vasta kesäkuun lopulla, eli lähes kaksi kuukautta kokemastaan seksuaaliväkivallasta.

Helsingin hovioikeus katsoi käräjäoikeuden tavoin, että nainen on raiskannut puolustuskyvyttömän entisen kumppaninsa, mutta piti käräjäoikeuden tuomitsemaa rangaistusta liian lievänä.

Hovioikeus korotti vankeusrangaistusta parilla kuukaudella ja samoin yhdyskuntapalvelun tuntimäärää. Se tuomitsi naisen puoleksitoista vuodeksi ehdolliseen vankeuteen, jonka ohella 60 tuntia yhdyskuntapalvelua.

Poskeni punehtuivat kohteliaisuudestasi!
Otan tämän palstaharrastukseni löysin rantein.
Minua tykitetään tällä palstalla kuin sotatantereilla.
Prismassa sain hyvää palvelua. Olen jo pitkään ihmetellyt miksi rucolaa ei ole salaattihyllyssä. Kysyin asiaa hyllyjä tsekkaavalta myyjältä. Salaatti on siirretty hallin toiselle puolelle kylmähyllyyn.
Pieniä kivoja asioita kuten habitukseeni aina on kuulunut. Ostin itselleni viherkasvin Pikku prinssi-kirjan viisauksia noudattaakseni. Elämässä tärkeintä on hoitaa kukkaa kirjassa lukee. Minulla on elämässäni monta pikku-prinssiä, jotka ovat viherpeukaloita.
Miten tuo rucola habitukseesi liittyy? Pukeudetko salaatteihin? :rolleyes:

014a460f5dc411eeb12e96e999421984:upscaled

Yhteistyössä